خانهاخبار
تصاویر Moto G4 Plus ساعاتی پیش از معرفی رسمی

تصاویر Moto G4 Plus ساعاتی پیش از معرفی رسمی

سری موتو جی موتورولا، به‌دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا، طرفداران فراوان دارد. موتورولا امسال این سری را با دو گوشی جدید به‌روز می‌کند که Moto G4 و Moto G4 Plus نام دارند. این گوشی‌ها رسما امروز معرفی می‌شوند و حالا تصاویر موتو جی 4 پلاس، ساعاتی قبل از معرفی، لو رفته است.
۱۳۹۵/۲/۲۸

امروز، یعنی ۱۷ مه ۲۰۱۶، موتورولا در هند و مکزیک کنفرانس‌هایی ترتیب داده تا احتمالا از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. Moto G4 و Moto G4 Plus گوشی‌هایی هستند که اخیرا مشخصات و خبرهایی از آنها درز پیدا کرده و به احتمال فراوان امروز رسما معرفی می‌شوند.

اما ساعاتی قبل از معرفی رسمی، عکس گوشی و جعبه Moto G4 Plus فاش شده است. طراحی این گوشی چندان تفاوتی با گوشی‌های سال گذشته موتورولا ندارد و مشخصات سخت‌افزاری آن نیز مشابه دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار است.

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای، که احتمالا اسنپدراگون ۶۱۷ باشد، و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی از مشخصات بارز این گوشی هستند. همچنین دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز Moto G4 Plus‌ را همراهی می‌کند.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید مارشمالو روانه بازار می‌شود و حدس و گمان‌هایی نیز درخصوص مدلی متفاوت از آن با رم ۳ گیگابایتی وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mm

۱۳۹۵/۲/۲۸
dokme homesh mese goshi qadimi htc