خانهاخبار
استفاده 84 درصد آی‌دیوایس‌ها از iOS 9

استفاده 84 درصد آی‌دیوایس‌ها از iOS 9

اپل در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که نسخه 9 سیستم عامل موبایل این شرکت هم‌اکنون روی بیش از 84 درصد آی‌دیوایس‌ها نصب شده است که از نرخ سریع به‌روزرسانی آن در مقایسه با سیستم عامل اندروید نشان دارد.
۱۳۹۵/۲/۲۸

اپل شب گذشته نسخه 9.3.2 سیستم عامل موبایل خود را منتشر کرد. در این به‌روزرسانی چند باگ کوچک برطرف شده است تا کاربران با پایداری بیشتری بتوانند از دستگاه خود استفاده کنند.

درحالی که iOS 9 تا چند ماه دیگر جای خود را به نسخه 10 آی‌او‌اس می‌دهد، اپل اعلام کرده که 84 درصد دستگاه‌های فعال این شرکت هم‌اکنون از این نسخه استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که در زمان معرفی iPhone SE تنها 4 درصد آی‌دیوایس‌ها iOS 9 را روی خود نصب داشتند. مقایسه این آمار نشان از رشد بسیار سریع iOS 9 دارد.

image

 

نرخ به‌روزرسانی iOS 9 زمانی اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد که بدانید سهم آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، با گذشت چند ماه از انتشار آن، هنوز به 10 درصد نرسیده و بیشتر دستگاه‌های اندرویدی از دو نسخه پیشین استفاده می‌کنند.

حدود 1 ماه دیگر کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل (WWDC 2016) برگزار می‌شود که مطمئنا بخشی از آن به معرفی ویژگی‌های جدید iOS 10 اختصاص خواهد یافت. باید منتظر ماند و دید که نسخه بعدی سیستم عامل محبوب اپل چه امکانات جدیدی با خود به همراه می‌آورد. پیش‌بینی شما درباره این امکانات جدید یا انتظارات شما از آنها چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ghostman

۱۳۹۵/۲/۲۸
من که هنوز رو آیفون 4ام آی او اس 6 نصبه مثله روز اولش داره کار میکنه.
خدایی کدوم برندی اسمارتفوناش اینقد دووم دارن؟ این گوشی الان 6 ساله دستمه هنوز آخ نگفته با این که کلی ضربه خورده...

tehran95

۱۳۹۵/۲/۲۸
کاش اپل بجای ارتقا نرم افزارهاش که چندان تاثیری روی کاربرد آی دیوایس هاش نداره، یکمی هم به فکر ارتقا سخت افزارهاش بود که مدام گوشیهاش نسوزن!!
بلو اسکرین آیفونها، شده یکی از برجسته ترین موضاعات گوگل به هر زبانی!