خانهاخبار
مقایسه دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ و می 5 شیائومی

مقایسه دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ و می 5 شیائومی

گوشی‌های Samsung Galaxy S7 و Xiaomi Mi 5 هر دو پرچمدارانی تمام‌عیار به شمار می‌روند. با وجود این فکر می‌کنید کدام یک دوربین قوی‌تری دارد؟
۱۳۹۵/۲/۲۷

گلکسی اس7 سامسونگ این روزها در مقایسه‌های مختلف با سایر پرچمداران گوی سبقت را از همه ربوده است. تنها موردی که پرچمدار کره‌ای را پایین‌تر از یک پرچمدار دیگر نگاه داشت عملکرد پردازنده بود؛ پردازنده‌ این گوشی که اختلافی اندک با پردازنده شیائومی می 5 داشت. اکنون می‌خواهیم ببینیم آیا گوشی هوشمندی که پردازنده‌ای قوی‌تر از گلکسی اس7 دارد دوربین بهتری هم دارد یا خیر. با ما همراه باشید تا با تماشای نمونه عکس‌های این دو گوشی در مورد کیفیت آنها قضاوت کنید.

در صورتی که عکس‌ها به صورت عمودی برای شما نمایش داده می‌شوند، عکس اول مربوط به گلکسی اس 7 و عکس دوم مربوط به می 5 است.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

Xiaomi Mi 5                                                                 Samsung Galaxy S7

image
 
image

image
 
image

image
 
image

 نور زیاد

image
 
image

نور کم

image
 
image

image
 
image

image
 
image

image
 
image

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

پرهام

۱۳۹۶/۲/۱۲
واقعا s7 دوربین فوق العاده ای داره می 5 هم بد نیس اما این مقایسه یه خورده بلند پروازیه کاملا مشخصه ک دوربین s7 بهتره... خودم می 5 دارم فیلم برداریش اصلا جالب نیس خوش بختانه به هیچ برندی هم متعصب نیستم واقعیتارو میگم الان هیچ گوشی ای از نظر دوربین ب پای پرچمدارهای سامسونگ نمیرسه... در واقع سامسونگ غیر از قیمت هیچ نقطه ضعفی نداره... هرکی مخالفه ب نظرم یا ادم متعصبیه یا هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی نداره و صرفا بخاطر تنفرش از این برنده ک مخالفت میکنه... والا سامسونگ همیشه عالی ظاهر شده... اقلا حرفی برای گفتن داشته و داره... اپل هم همینطور این دو برند عیبشون فقط قیمت گذاریه

SINAKAYA

۱۳۹۶/۱/۱
داداچ قیمت اونا کجا قیمت این کجا حتی اس 6 هم از این گرون تره اگه مشکل مالی ندارین برین اس 7 یا ایفون 7 بگیرین خلاص

پژمان

۱۳۹۵/۱۲/۱
داداش مگه داری دوربین عکاسی میخری که فک میکنی اختلاف قیمت فقط به دوربینه ؟؟!خخخخخ

عادل

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
توی نورکم سامسونگ بهتر عمل کرده ولی در بقیه موارد یک سان و حتی در بعضی تصاویر میشه گفت شیائومی خوب بود ولی باید قیمت هردو محصول رو هم در نظر گرفت که قاعدٱ انتخاب من شیائومی خواهد بود!!!

mc

۱۳۹۵/۹/۱۹
عكس های s7 كمی با اغماض اونم تو نور كم با اختلاف خیلی كم بهتره!!! ولی من حاضر نیستم بخاطر این اختلاف جزئی 1000،000 تومن بیشتر پول بدم... اگه صد تومن بود اختلاف باز یه چیزی!!!
انتخاب برتر و عاقلانه و هوشمند mi pro هستش!