خانهاخبار
سرانجام صفحه کلید گوگل برای iOS در اپ استور قرار گرفت (لینک دانلود)

سرانجام صفحه کلید گوگل برای iOS در اپ استور قرار گرفت (لینک دانلود)

گوگل در حال برقراری ارتباط با کاربران آی او اس است؛ تا جایی که از یک کیبورد اختصاصی برای این سیستم‌عامل رونمایی کرده. در ادامه به بررسی این صفحه کلید می‌پردازیم.
۱۳۹۵/۲/۲۵

اگر خاطرتان باشد، پیش از این اطلاع داده بودیم که گوگل در حال طراحی کیبورد برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS است. این کمپانی بالاخره دیروز از این صفحه‌کلید رونمایی کرد که امکانات منحصربه‌فردی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. احتمالا تاکنون پیش آمده که هنگام پیام‌فرستادن به شخصی نیاز به تصویر یا حتی GIF داشته باشید. برای دانلود این عکس ابتدا باید مرورگر خود را باز کنید و با وارد کردن آدرس گوگل، کلمه مرتبط با تصویر را جست‌و‌جو کنید. این کیبورد کار را آسان‌تر می‌کند؛ به گونه‌ای که برای یافتن تصویر موردنظر حتی به خروج از حالت صفحه‌کلید نیازی نیست، بلکه همان‌جا می‌توان کلمه‌های مرتبط با عکس یا GIF را سرچ کرد.

 

image

 

برای این‌کار کافی است روی علامت G، که نشانه گوگل در سمت چپ بالای کیبورد است، کلیک کنید و عبارت دلخواه را تایپ کنید. پس از لحظاتی تمام مطالب، تصاویر و فایل‌های GIF مربوط به عبارت تایپ‌شده در همان قالب کیبورد ظاهر می‌شوند. با انتخاب هریک از آنها می‌توان مورد دلخواه را در محل تایپ همراه با متن مورد نظر قرار داد و ارسال کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های Gboard قابلیت کشیدن انگشت روی حروف و تایپ کلمات مانند کیبوردهای سوایپ است.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نام این صفحه کلید Gboard است و هم‌اکنون از اپ‌استور قابل دانلود است.

دانلود از اپ‌استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پدرام

۱۳۹۵/۲/۲۶
فقط از انگلیسی پشتیبانی میکنه!
تا زبون های دیگه مخصوصاً فارسی بهش اضافه نشه نمیشه صد در صد کوچ کرد بهش. جالبه که کیبرد ووردفلو هم همین مشکل رو داره!

محمدرضا

۱۳۹۵/۲/۲۵
من دانلود کردم... کاشکی میشد رنگه کیبورد رو هم عوض کرد.... درسته تازه اولین نسخه اومده اما من که زیاد حال نکردم با کیبوردش.. ایشالا تا نسخه های بعدی بتونه پیشرفته تر شه