خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از Galaxy C5 سامسونگ

عکس‌های جدیدی از Galaxy C5 سامسونگ

باز هم عکس‌هایی از گلکسی سی 5 سامسونگ فاش شده است؛ عکس‌هایی که ظاهر گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۲/۲۰

اگر تاکنون عکس‌های مناسبی از میان‌رده جدید سامسونگ ندیده‌اید، با عکس‌های جدیدی که از این گوشی فاش شده حالا این فرصت را دارید که نگاهی کلی به این گوشی بیندازید. حدودا هفته پیش بود که اولین عکس‌ها از این گوشی فاش شد و تایید شد که گلکسی سی5 بدنه فلزی دارد.

عکس‌های جدید این گوشی ظاهر درخشان گلکسی سی5 را آشکار می‌کند. این گوشی هم، مثل سایر گوشی‌های سامسونگ، المان‌های مشخصی در طراحی دارد؛ المان‌هایی که در بیشتر گوشی‌های این شرکت دیده می‌شود. زیر بدنه فلزی این محصول تراشه اسنپدراگون 617 قرار گرفته است؛ تراشه‌ای که پردازنده 8 هسته‌ای دارد و از 4 گیگ رم بهره می‌برد. نمایشگر گلکسی سی5 نیز 5.2 اینچی و تمام اچ‌دی است و اندروید 6.0.1 از ابتدا بر روی این گوشی نصب شده.

احتمالا سامسونگ قصد دارد گلکسی سی5 را تنها در چین عرضه کند، اما بعید نیست این گوشی پس از چین راهی دیگر کشورها از جمله کشور ما نیز بشود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۵/۲۰
c5 بهترین گوشیه تا حالا تجربه کردم.هم کارایی خوبی داره اما مال من c5 proهستش گوشیه روان و با کیفیتیه .............اما مشکل رنگشه رنگ طلایی فقط به بازار میاد

امیررضا

۱۳۹۵/۳/۷
خدا کنه تا یکی دو ماه دیگه بیاد ایران من فقط همین گوشیو میخوام گوشیای دیگش از وقتی که خبر این پخش شد برام اهمیتی نداره سونی هم که میگن هم گوشیاش مشکلداره و گارانتی نداره یا گارانتیاش هم درست حسابی نیس جون ما بیا ایران

Hijacker

۱۳۹۵/۲/۲۳
آخه چیه این شبیه اچ تی سیه ؟؟؟؟؟!!!!
فقط اومدی یه چیزی بگی ها

m

۱۳۹۵/۲/۲۱
دارم به این نتیجه میرسم مشکل سامسونگ نیس خوده مردم هستن که سامسونگ میتونه گوشی های مزخرفشو بفروشه از بالا رده تا پایین ردش همه یکی هستن ظاهر که کپی اسمم کپی سخت افزار و مشخصات تکراری در مدل های دیگش فقط اسمشون عوض میشه و بدی تولید مدل های مختلف و پر تعداد از گوشی ها در این شرکت بروز رسانی ضعیف این شرکت را در بر خواهد داشت(نه تنها سامسونگ بلکه هر شرکتی) و نتیجه بروز رسانی نکردن این مدل های بسیار زیاد شرکت سامسونگ تولید مدل های جدید از این گوشی ها را در مدت زمانی کوتاه در بر خواهد داشت که مصرف کنند را مجبور کند برای بروز رسانی مدل جدید این شرکت را خریداری کند یعنی خالی کردن جیب مردم که سیاست سامسونگ همینه درصد ادمایی که سامسونگ میخرن در اشتباه امار و ارقام فروش سامسونگ در بخش گوشی هستن نه در کیفیت و بازدهی اون گوشی که فروش بالای سامسونگ هم نه در کیفیت محصولاتش بلکه در نتیجه ی جنگ تجاری با اپل شریک تجاری سامسونک در بخش تولید سخت افزار که یک خیمه شبازی حساب شده از طرف دو شرکت باعث گول زدن مردم و جلب توجه نام سامسونگ و محصولاتش شد( به نظرم همه برنامه ریزی شده بود)

امیر

۱۳۹۵/۲/۲۱
همین دوتا عکس فاش شده؟!؟!؟!؟