خانهاخبار
Quiz of Kings، جنگی میان مغزها

Quiz of Kings، جنگی میان مغزها

Quiz of Kingsd یک بازی آنلاین ایرانی است که در آن کاربران به صورت دو به دو با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا ببینند هوش، اطلاعات و دانش کدام یک بیشتر از دیگری است.
۱۳۹۵/۲/۱۹

بسیاری از کاربران برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت خود به بازی‌های موبایل روی می‌آورند و چه خوب می‎شود اگر این بازی با یادگیری نیز همراه باشد. Quiz of Kings یک بازی ایرانی جذاب و سرگرم‌کننده است که در آن بر سر اطلاعات و دانستنی‌های خود با دیگران مسابقه می‌دهید.

در این بازی آنلاین کاربران به صورت دو به دو در برابر هم قرار می‌گیرند و در 6 دور بایکدیگر رقابت می‌کنند. درنهایت هر کس که به تعداد سوالات بیشتری پاسخ درست دهد، برنده می‌شود و سطح او در بازی افزایش می‌یابد.

image

 

در Quiz of Kings بدون ثبت نام کردن نیز می‌توانید وارد مسابقه شوید، اما پیشنهاد ما این است که حتما پروفایل خود را بسازید تا آمار و رتبه شما در بازی از دست نرود.
با لمس دکمه شروع بازی جدید، 2 انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد تا به صورت شانسی با حریفی روبه‌رو شوید یا با وارد کردن نام دوستان خود مستقیما با آنها مسابقه دهید.

در هر راند بازی، که سوالات آن در موضوعات متنوعی مثل تکنولوژی، جغرافیا، ادبیات، فیلم، موسیقی و... مطرح می‌شود، باید در مدتی کوتاه با دقت و سرعت به 3 سوال 4 گزینه‌ای پاسخ دهید. موضوع این سوالات را به‌صورت نوبتی شما و حریف شما انتخاب می‌کنید؛ درنتیجه باید موضوعاتی برای مسابقه انتخاب کنید که تسلط بیشتری بر آنها دارید.

 

image

 

به طور معمول، شما آغازگر راند اول خواهید بود که باید موضوع 3 سوال اول علیه حریف شانسی خود را انتخاب نمایید. پس از پاسخ‌گویی به سوالات راند اول، نوبت به حریفتان می‌رسد و سپس در 5 راند بعدی این روند تکرار می‌‎شود.
مدت زمان انتظار برای شروع هر راند محدود است. هرگاه حریفتان دست خود را بازی کرد، برنامه به صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد تا به سرعت راند بعدی را بازی کنید؛ اما اگر هر یک از دو طرف پس از 12 ساعت بازی را ادامه ندهد، بازنده بازی خواهد شد.

 

image

 

برای پاسخگویی به سوالات، علاوه بر تکیه بر دانش و اطلاعات خود، سه گزینه کمکی در کنار صفحه وجود دارد که با نمایش درصد پاسخگویی کاربران به سوال، حذف 2 از 4 گزینه موجود و امکان انتخاب 2 پاسخ، شانس شما را برای انتخاب پاسخ درست بالا می‌برد. دقت کنید که استفاده از هر کدام از این کمک‌ها به ترتیب 60، 40 و 20 سکه برایتان خرج برمیدارد، پس در مصرف آنها باید صرفه‌جویی کنید.

شما می‌توانید در طول مسابقه با حریف خود در ارتباط باشید، برای او پیام بفرستید و کل کل کنید. همچنین امکان اضافه کردن هر یک از حریفان به لیست دوستان شما وجود دارد تا در زمان دلخواه مستقیما آن را به رقابت دعوت کنید.

 

image

 

در Quiz of Kings کار شما فقط پاسخگویی به سوالات نیست، بلکه امکان طرح سوالات جدید یا بازرسی سوالات فعلی نیز در اختیار شما قرار دارد که با انجام دادن این کار، علاوه بر کمک کردن به بهبود سوالات بازی، چند سکه اضافه به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

در قسمت فروشگاه، امکان خرید سکه‌های بیشتری وجود دارد که با خرج کردن آنها می‌توانید تجربه خود را در بازی بیشتر کنید یا آواتار زیباتری برای خودتان بسازید. همچنین در بخش پروفایل، آماری از نتایج مسابقه و درصد سوالات درست و غلط به شما نمایش داده می‌شود تا با فهمیدن نقاط ضعف و قوت خود در بازی، موضوعات بهتری برای مسابقه دادن انتخاب کنید و احتمال برد خود را افزایش دهید.

 

image

 

بر اساس قوانین بازی، با به دست آوردن برد یا نتیجه برابر به شما امتیاز و سکه جایزه داده می‌شود و اگر بازی را ببازید یا تسلیم شوید از تعداد سکه و امتیاز شما کم می‌شود. مجموع امتیازاتی که در بازی به دست می‌آورید، رتبه شما را در لیگ Quiz of Kings مشخص می‌کند که هر هفته جوابز ارزنده‌ای به نفرات برتر می‌دهد.

در اختتامیه همایش پنجشنبه بازار، که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به همت کافه بازار برگزار شد، کوییز آو کینگز رتبه دوم بهترین بازی سال ۹۴ را در کافه بازار از آن خود کرد. شما نیز در کنار هزاران کاربر این بازی، رقابت با دیگر کاربران را شروع کنید و اطلاعات عمومی خود را در حوزه‌های مختلف بسنجید.

دانلود بازی Quiz of Kings از کافه بازار

دانولد بازی Quiz of Kings از اپ استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

فرداد

۱۴۰۲/۳/۲۷
سلام من اطلاعتم پاک شد وبرگشتم به حالت ثبت نام
اولیه کمک کنی دوباره بازیابی
بشه چند سال زحمت کشیدم
ممنون

مهسا

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خیلی بازیه عالیه ولی لطفا قسمت چتش رو درست کنی اصن اسا نمیره.

.

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اگه به مجوز های برنامه دقت کنید این برنامه بیش از حد به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داره

علیرضا

۱۳۹۵/۷/۱۵
به نظر من خیلی سوالهای خوب وبه جاست ما میتوانیم بیشتر استانها رو چی از لحاظ غزای محلی وچی از لحاظ شاعران ویا ارامگاها وروستاها ی کشورمان اطلا عاتی داشته باشیم خوب هست ما که نمیخواهیم اطلا عات عمومی مان را افزایش دهیم هدف اشنایی با اینهاست ممنونم دمتون گرم

amir1975

۱۳۹۵/۶/۳۰
خیلی بیش از اندازه چیپه.
اصلا توصیه نمیکنم.
سوالات توسط خود کاربران مطرح و توسط یک تیم کم اطلاع (در حد یک استعلام و جستجوی اینترنتی) تایید و به بانک سوالات اضافه میشن. سوالات اکثرا بومی و عامیانه هستن ( مثلا باقلاقاتق غذای محلی کدوم استانه!! یا فرضا فلان بازیگر نقش اول کدام سریاله!! یا کاپیتان تیم تراکتور سازی در حال حاضر چه کسی است؟ و از این قبیل.) اگر فکر میکنید اینها افزایش معلومات و دانشه براتون عالیه.
بنظر من فوق العاده چیپ و اتلاف وقته.
بجاش رمان بخونین مفیدتره.