خانهاخبار
آیا پروژه اندروید وان متوقف شده است؟

آیا پروژه اندروید وان متوقف شده است؟

حدود دو سال از شروع پروژه اندروید وان می‌گذرد، اما سرعت کم تولید گوشی‌های جدید فکر تعطیلی این پروژه را به اذهان آورده است.
۱۳۹۵/۲/۱۸

گوگل پروژه اندروید وان را در سال 2014 آغاز کرد؛ برنامه‌ای که هدف آن در دسترس قرار دادن گوشی هوشمند برای اکثریت مردم بود. اکنون در سال 2016 به سر می‌بریم و به نظر می‌رسد این حرکت، آن طور که شرکت گوگل انتظار داشت، روند موفقیت‌آمیزی طی نکرده است.

البته این حرف‌ها به این معنی نیست که گوگل از این پروژه دست کشیده است. طبق گفته‌های یکی از مسئولان گوگل، این پروژه کماکان به کار خود ادامه می‌دهد و برخی تولیدکننده‌ها در سراسر جهان از آن حمایت می‌کنند. این مسئول همچنین گفته که گوگل در حال توسعه تجارت سخت‌افزاری خود است و اندروید وان هم به زودی به بخشی از این تجارت تبدیل می‌شود.

 

image

 

شرکت گوگل در حال حاضر به پشتیبانی از تولیدکننده‌ها ادامه می‌دهد و در برخی برنامه‌ها به شراکت با آنها می‌پردازد؛ اگرچه سرعت ورود گوشی‌ها به بازار کاملا به تولیدکننده‌ها بستگی دارد.

در این صحبت‌ها همچنین به گوشی اندروید وان دیگری نیز اشاره شده و اگرچه تاریخ دقیق ورود آن به بازار مشخص نیست، گفته شده که در حال تولید است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)