خانهاخبار
گزارش جدید گوگل: لالیپاپ در صدر، مارشمالو در حال پیشرفت

گزارش جدید گوگل: لالیپاپ در صدر، مارشمالو در حال پیشرفت

در جدیدترین گزارش منتشرشده از گوگل، اندروید لالیپاپ همچنان پراستفاده‌ترین نسخه این سیستم عامل است، اما مارشمالو هم دارد اندک اندک بر سهم خود می‌افزاید.
۱۳۹۵/۲/۱۵

با پایان گرفتن یک ماه دیگر، گوگل آمار استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را منتشر کرد. در این آمار، که در بازه 7 روزه منتهی به ماه مه گرفته شده است، اندروید مارشمالو توانسته سهم خود را از 4.6 به 7.5 درصد افزایش دهد، اما با این حال هنوز اختلاف زیادی نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید دارد.

 

image

 

براساس این گزارش، اندروید لالیپاپ با 35.6 درصد از سهم کل در صدر جدول پراستفاده‌ترین نسخه اندروید قرار دارد و به دنبال آن کیت‌کت و جلی‌بین با 33.4 و 20.1 درصد در رده‌های دوم و سوم هستند که درواقع رشد مارشمالو اندکی سهم آنها را کاهش داده است.

اما نسخه‌های آیس‌کریم، جینجربرد و فرویو در پایین جدول نفس‌های آخرشان را می‌کشند. اندروید فرویو هنوز هم سهمی 0.1 درصدی دارد و باید منتظر باشیم تا ظرف یکی-دو ماه آینده از این جدول حذف شود، اما این اتفاق برای آیس‌کریم و جینجربرد شاید تا پایان 2016 رخ ندهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۵/۳/۲۲
با سلام خدمت همه دوستان ببخشید میخواستم ببینم دقیقا چه موقعی اندروید 6 برای مدل گلکسی الفا G850F بروز رسانی میشود دقیقا چه ماهی لطفا با تمام جزئیات توضیح بدید

محسن

۱۳۹۵/۳/۹
خواهشا بگید من نوت ۴ سری hدارم هنوز اپدیت چدید رو دریاعت نکردم لطفا راهنمایی کنید ببینم ایا امکان داره به مارشاملو اپ بشه یا دس بکشم و قطع امید کنم به جی میل بنده خبر بدید 

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۱۷
هنوز اندروید 2.2 هست:)