خانهاخبار
آیا بلک بری دوباره جان می‌گیرد؟

آیا بلک بری دوباره جان می‌گیرد؟

جان چن، مدیرعامل شرکت بلک بری، در مصاحبه جدیدی گفته است که تمرکز بر بخش سخت‌افزار گوشی هوشمند شاید کلید موفقیت این شرکت باشد و دوباره بلک بری را به سوددهی برساند.
۱۳۹۵/۲/۱۵

شرکت بلک‌بری در چند وقت اخیر حال و روز خوبی نداشته است. این شرکت قدیمی، که زمانی جزو سودآورترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در جهان بود، اکنون با کسادی بازار روبه‌رو شده است و محصولاتش مثل سابق از فروش خوبی برخوردار نیستند.

بلک‌بری سال گذشته تصمیم گرفت که اولین گوشی اندرویدی خود را به بازار بفرستد؛ گوشی هوشمندی که امیدهای زیادی به آن بسته شده بود تا راه نجاتی برای این شرکت کانادایی باشد، اما قیمت بالای Priv مانع موفقیت آن شد و درنهایت تنها 600 هزار دستگاه از این محصول در سه ماهه گذشته به فروش رسید. اما با این حال مدیرعامل این شرکت نسبت به تجارت گوشی‌های هوشمند بلک‌بری خوشبین است.

 

image

 

جان چن در مصاحبه با شبکه CNBC گفته که تمرکز بر بخش سخت‌افزار ممکن است کلید موفقیت این شرکت در بازار گوشی هوشمند باشد؛ موفقیتی که آن را بسیار نزدیک می‌داند. چن بار دیگر عرضه دو گوشی اندرویدی جدید در سال 2016 را تایید کرد، اما مدیرعامل بلک‌بری قطعا نقشه‌هایی فراتر از عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت اندرویدی در سر دارد.

جالب است بدانید که جان چن پیش‌تر گفته بود که این شرکت خیلی زود نمی‌تواند دوباره به سوددهی برسد و نیاز دارد تا تمرکز خود را به عرضه نرم‌افزار و سرویس‌های مرتبط معطوف کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

راجون روندو

۱۳۹۵/۶/۲۸
بلک بری هر کس بتونه باهاش کار کنه جذبش شه مطمنن اون شخص درکش از گوشی های هوشمند نسبت به بقیه بالاتره چون واقعا هر کسی نمیتونه باهاش بسازه از بس خوبه

bb99

۱۳۹۵/۶/۱۴
واقعا بلک بری با کیفیته..چه از لحاظ ساخت چه سیستم عامل

ali hedayat

۱۳۹۵/۶/۱۳
درود بر شما از بلک بری خوشتون نمیاد چرا دیگه بدو بیراه میگین من الان سالیان ساله دارمش از هر نظر راضیم وچه تو ایران چه خارج از کشور برند خاصیه گزشته از کارش توی مهمونی بزرگ هم بری فقط خودت داریش تا دلت بخواد مدل های دیگه است که بیشتر برای چشم و هم چشمی خریده شده نه کار اییش چون بلد نیستن باهاش کار کنن قربون همه دوستان برم

amir

۱۳۹۵/۳/۲۴
ی عده افرادی هستن ك گوشی رو برای كلاسش میخرن.
واسه همین میان میبینن هیچ كس بلك بری دست نداره توی ایران میرن سریع میخرنش ك كلاس بزارن بگن بله ما خاصیم.
اما غافل ازین ك این برند محدودیت ها و مشكلات خاصی داره ك اكثر برند ها ندارن.بعدش ازش ناراضی میشن و انو بد خطاب میكنن.
ادم اگه عاشق سیستم عامل و كیبورد سنتی بلك بری باشه این حرفو نمیزنه.

بابک

۱۳۹۵/۲/۲۹
واقعا هیچ برندی و با هیچ سیستم عاملی و نمیشه با بلک مقایسه کرد ...فوق العادست ...... فقط مشکل اینه که ایران تحریمه همین