خانهاخبار
انتشار تریلر رسمی Call of Duty: Infinite Warfare

انتشار تریلر رسمی Call of Duty: Infinite Warfare

انتظار به سر رسید و بالاخره کمپانی اکتیویژن اولین تریلر رسمی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد؛ تریلری که با نمایش گیم پلی بازی و درگیری نیروها در خارج از کره زمین همه علاقه‌مندان به این بازی را غافلگیر کرده است.
۱۳۹۵/۲/۱۴

شب گذشته شرکت Activision تریلر رسمی عنوان جدید از سری بازی‌های Call of Duty را با نام Infinite Warfare یا جنگ در بی‌نهایت منتشر کرد. در این تریلر بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی و درگیری میان نیروها را می‌بینیم که پر از ربات و شلیک‌های پیاپی و انفجارهای بزرگ است. بخش جذاب ماجرا دیدن سفینه‌های فضایی بزرگ و انجام دادن قسمتی از بازی در خارج از جو زمین است که نشان می‌دهد بخش‌هایی از جنگ با نیروهای دشمن در فضا دنبال خواهد شد.

 

در این تریلر به 4 نوامبر (18 آبان 95) به عنوان تاریخ انتشار Call of Duty: Infinite Warfare اشاره شده است؛ پس ماه‌های زیادی باید صبر کرد تا بتوانیم این بازی را روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر بازی کنیم.

شما در مورد تریلر Call of Duty: Infinite Warfare چه نظری دارید؟ آیا فکر می‌کنید جنگ‌های فضایی و کشیده شدن درگیری‌ها به منظومه شمسی باعث جذاب‌تر شدن داستان بازی می‌شود یا اینکه آن را فقط تقلیدی از بازی‌ Halo می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۲/۱۵
ترینر خواب آوری بود. یه بار تریلر هیلو 5 یا فرزا 6 رو ببینین تا ببینین تریلر چیه.halo5 forza mototsports 6

سجاد

۱۳۹۵/۲/۱۴
بينهايت عالي من تقريبا تمام نسخه هاي كالاف رو بازي كردم مي تونم بگم خيلي عاليه مخصوصا اين دو تا اخري كه اتنشار داد
سري مدرن وارفر هم عالي بود

VistaMobile

۱۳۹۵/۲/۱۴
فوق العادست اما GTA از این هم طبیعی تره که به زودی بازی میکنیم .

Mahdi

۱۳۹۵/۲/۱۴
بیشتر منتظر کاپیتان پرایس هستم دوباره ببینمش!

abbas

۱۳۹۵/۲/۱۴
بنظر من کالاف که کلا گند زده رفته ، دیگه باید ازش قطع امید کرد ولی خیلی خوشحالم که تیم جی اس ام داره توی همه ی زمینه ها وارد میشه. به امید موفقیت روزافزون