خانهاخبار
آخرین عکس و اطلاعات از مدل جدید دستبند هوشمند شیائومی

آخرین عکس و اطلاعات از مدل جدید دستبند هوشمند شیائومی

دستبند هوشمند شیائومی، به‌دلیل قیمت بسیار مناسبش، یکی از محبوب‌ترین دستبندهای بازار شده است. حال عکس و خبرهایی از مدل جدید این دستبند رسیده که قابلیت‌های جدید آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۲/۱۳

روزهای قبل در خبرها اعلام شده بود که در تاریخ ۱۰ مه، یعنی کمتر از ده روز دیگر، شیائومی از گوشی‌های Redmi 3 Pro و Redmi Note 3 و Mi 5‌ رونمایی می‌کند. همچنین در این تاریخ از نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های شیائومی با نام MIUI 8 نیز رونمایی می‌شود.

حال مدیرعامل این شرکت تصویری از مدل جدید دستبند هوشمند شیائومی با نام Mi Band 2 را فاش کرده است، اما تایید نکرده که آیا این دستبند در تاریخ مذکور رونمایی می‌شود یا خیر.

بزرگ‌ترین تغییری که در مدل جدید دستبند شیائومی به چشم می‌خورد وجود صفحه نمایش سیاه‌وسفید روی آن است؛ صفحه نمایشی که در مدل‌های قبلی آن وجود نداشت و تنها به چراغ‌های LED برای اطلاع‌رسانی اکتفا شده بود. بدون شک وجود صفحه نمایش قابلیت‌های بسیاری به این دستبند اضافه می‌کند؛ مانند قابلیت نمایش بهتر و کامل‌تر نوتیفیکیشن‌ها روی دستبند که این روزها در سایر دستبندهای هوشمند امری عادی است. همچنین با کمک این نمایشگر امکان مشاهده جزئیات فعالیت‌های ورزشی در لحظه فراهم می‌شود و دیگر لازم نیست برای دنبال کردن اطلاعات، هر بار اپلیکیشن Mi Fit را روی گوشی باز کرد.

اما چالش اصلی پیش روی 2 Mi Band مدت زمان نگهداری شارژ است. مدل اولیه Mi Band نزدیک به یک ماه می‌توانست شارژ در خود نگه دارد که طبیعتا چنین رکوردی از Mi Band 2 با وجود صفحه نمایش انتظار نمی‌رود. طبق اطلاعاتی که از شرکت‌های تامین‌کننده قطعات Mi Band 2 منتشر شده، شارژ الکتریکی این دستبند می‌تواند زمانی بین ۱ تا ۲ هفته کاربر راه همراهی کند.

همان طور که اشاره شد، در مورد زمان معرفی این دستبند اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما پیش‌بینی شده است که قیمت آن ۹۹ یوآن چین معادل با تقریبا ۱۶ دلار باشد که آن را همچنان جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستبندهای بازار قرار می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)