خانهاخبار
اپل واچ یکساله شد؛ فروش 6 میلیاردی برای اپل

اپل واچ یکساله شد؛ فروش 6 میلیاردی برای اپل

یک سال پیش در چنین روزی اپل از اولین نسل ساعت هوشمند خود رونمایی کرد؛ محصولی که از نظر فروش موفقیت بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود و پیش بینی می‌شود که نسل دوم آن نیز به فروش خوبی دست پیدا کند.
۱۳۹۵/۲/۶

امروز از زمانی که اپل برای اولین بار از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد دقیقا یک سال می‌گذرد؛ محصولی که در عرض یک سال توانست به فروش 12 میلیونی برسد و سهم 61 درصدی از بازار ساعت‌های هوشمند را از آن خود کند . اگر قیمت هر اپل واچ را به طور متوسط 500 دلار در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که اپل از فروش این محصول بالغ بر 6 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.
اگرچه هنوز شک و شبهه‌های زیادی در مورد موفقیت ساعت‌های هوشمند در سال‌های آینده وجود دارد، نتایج یک نظرسنجی نشان‌ می‌دهد که 93 درصد کاربران از اپل واچ خود راضی هستند.

 

image

 

شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که اپل در حال کار روی نسل دوم ساعت هوشمند خود است؛ محصولی که انتظار می‌رود نسبت به قبل باریک‌تر و سبک‌تر باشد و از قابلیت نصب سیم‌کارت برخوردار شود. با اضافه شدن این ویژگی کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به آیفون با ساعت خود کار کنند و با آن تماس بگیرند.
همچنین اپل گفته است از چند هفته دیگر تمام اپلیکیشن‌های WatchOS 2 باید بدون نیاز به آیفون روی ساعت کار کنند. این تغییر سبب می‌شود تا کاربران سایر سیستم عامل‌ها نیز بتوانند با راحتی بیشتری از اپل واچ استفاده کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)