خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه آوریل برای نوت 5 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه آوریل برای نوت 5 منتشر شد

سامسونگ بسته امنیتی ماه آوریل اندروید را برای Galaxy Note 5 منتشر کرد. با این آپدیت، سیستم عامل اندروید روی نوت 5 به آخرین سطح امنیتی ارتقا می‌یابد و مشکلات یافت‌شده در سیستم عامل این دستگاه برطرف می‌شود.
۱۳۹۵/۲/۶

سامسونگ انتشار آپدیت امنیتی ماه آوریل اندروید برای گلکسی نوت 5 خود را آغاز کرد. در لاگ تغییرات این بسته امنیتی گزارش شده که بهبودهایی در عملکرد و همچنین پایداری سیستم عامل صورت گرفته است. همچنین در این آپدیت برخی از باگ‌های عمومی نیز رفع شده است.

این آپدیت، که 19 مگابایت حجم دارد، نسخه سیستم عامل را به N920GDDS2BPD2 و سطح امنیتی سیستم عامل اندروید دستگاه را به 2 آوریل 2016 ارتقا می‌دهد. انتشار بسته امنیتی اندروید از کشور هند شروع شده و اکنون گزارش‌هایی از سایر کشورها از جمله سریلانکا و نپال نیز از انتشار این بسته برای  سایر کشورها خبر می‌دهد. احتمالا به زودی شاهد انتشار این آپدیت در دیگر کشورها نیز خواهیم بود.

 

image

 

به نظر می‌رسد سامسونگ هر ماه به وعده خود عمل می‌کند و آپدیت امنیتی ماهانه اندروید را برای گوشی‌های پرچمدار خود عرضه می‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی بسته امنیتی اندروید را برای گوشی‌های بیشتری منتشر کند و دیگر تنها به انتشار این آپدیت برای پرچمداران خود اکتفا نکند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۵/۹
چرا YH نیومده نظر بده؟

مبین

۱۳۹۵/۴/۲۵
اب اپدیت نزنی که هر وقت گوشی سامسونگی را آپدیت کردم ضرر حسابی کردم. الان هم این اپدین ۶ دیگه دانلود با adm کارنمیده

alizadeeh

۱۳۹۵/۲/۶
من که گوشی و روت کردم چطوری این فایل 19 مگی دریافت کنم ؟؟؟

Nima

۱۳۹۵/۲/۶
برای گوشیs6 edgeهم عرضه شده

Elvis

۱۳۹۵/۲/۶
واس اس ۶ هم سه روز پیش اومد