خانهاخبار
احتمال عرضه Galaxy Note 6 با نمایشگر خمیده

احتمال عرضه Galaxy Note 6 با نمایشگر خمیده

سال گذشته علاوه بر عرضه گلکسی نوت 5 با نمایشگر تخت، گوشی دیگری به نام اس 6 اج پلاس معرفی شد که از نمایشگر خمیده برخوردار بود. اما گفته می‌شود که امسال گلکسی نوت 6 تنها در یک مدل عرضه می‌شود که ممکن است نمایشگر آن، به جای تخت، این بار خمیده باشد.
۱۳۹۵/۲/۴

پس از معرفی خانواده Galaxy S7 حالا منتظر آن هستیم تا سامسونگ از Galaxy Note 6 در ماه اوت یا ژوئیه رونمایی کند. تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از گلکسی نوت بعدی سامسونگ به دست آورده‌ایم که از مشخصات احتمالی آن برای ما گفته است. در جدیدترین گزارش منتشرشده در مورد این دستگاه عنوان شده که سامسونگ در حال کار و آزمایش روی دو مدل Galaxy note 6 است که اولی همچون گلکسی نوت 5 نمایشگر تخت دارد و دومی همچون گلکسی اس6 اج پلاس از نمایشگر خمیده استفاده می‌کند؛ اما تصمیم سامسونگ این است که در نهایت تنها از یکی از آنها رونمایی کند.

 

image

 

پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت 6 از نمایشگر 5.8 اینچی QHD، دوربین 12 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، که ظرفیت آن نسبت به قبل 1000 واحد افزایش یافته، برخوردار باشد. نسخه‌های مختلف گلکسی نوت 5، همچون گلکسی اس7، به دو مدل پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون مجهز خواهند بود که سرعت کلاک آنها نسبت به اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 اندکی بیشتر است. به جز این موارد، Galaxy Note 6 اولین گوشی سری نوت این شرکت است که در برابر نفوذ آب مقاوم است.

شما ترجیح می‌دهید گلکسی نوت 6 را با چه نوع نمایشگری داشته باشید: یک صفحه نمایش تخت مثل گلکسی نوت 5 یا یک نمایشگر خمیده مثل گلکسی نوت اج یا اس6 اج پلاس؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۳/۲۹
بسیار به مدل نوت علاقه دارم و هیچ چیز نمی تونه نظرم رو از این مدل بر گردونه به جز صفحه نمایش خمیده

SHamim

۱۳۹۵/۳/۱۴
torokhodaaaaa labe kham bezan note 6 ro samsung jan ??????

meysamhojati

۱۳۹۵/۲/۶
اج . D سایلنت هست

پویا

۱۳۹۵/۲/۵
سلام منم دوست دارم نوت رو با لبه های منحنی ببینم اما همش فک می کنم اگه اینطور بشه فروش اس 7 اج خیلی میاد پایین احتمالا 6 گیگ رم هم که داره اگه نسخه اج معرفی بشه به فروش اس 7 اج ضربه میزنه اگه قرار باشه من خریدار بتونم در کنار نسخه اج سه قلم پر کاربرد هم داشته باشم با همون نمیشگر بزرگ و 6 گیگ رم و شاید با طول عمر باتری بهتر دیگه چرا برم سراغ اس 7 اج اگه به خاطر این باشه که اون موقع 7 اج ارزون تره خوب ترجیح میدم وایسم تا اینم ارزون شه بعد بخرمش موقع نوت 5 مردم به خاطر زیبایی اج بودن اس6 اج می خریدنش هر چند به نظرم ساخت اس 6 اج پلاس هم اشتباه بود ولی گفتم منم عاشق اینم که نوت 5 با لبه اج به بازار بیاد سامسونگ و بعید میدونم این کارو بکنه و فقط شایعش مثل همون حسگر عنبیه چشم که می گفتن در اس7 وجود داره
(:سامسونگ سلطان بی چون و چرای تکنولوژی:)

محمدرضا

۱۳۹۵/۲/۴
با سلام بنده هم اکنون نوت ادج دارم و تا وقتی که گوشی نوت ادج دیگه ای معرفی نشه همینو نگه می دارم چون برای من هم قلمش مهمه و هم منحنی بودنش که انصافا توی نوت ادج فعلا که برای من غوغا کرده و قطعا اگه توی نسخه ی ششم قرار بگیره با توجه به زیبایی و ضد آب بودن و ... دیگه هیچ حرف و حدیثی باقی نمیزاره به شخصه میگم که فقط و فقط نوت6 ادج موافقا بکوبن لایکو!!!!!