خانهاخبار
توزیع سيم كارت رايگان برای دانش آموزان

توزیع سيم كارت رايگان برای دانش آموزان

برای نخستین بار در كشور سيم كارت‌های دانش آموزی به صورت رايگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
۱۳۹۵/۲/۱

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون تجاری شرکت مخابرات خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیم کارت دانش آموزشی، سیم کارتی اعتباری که  به طور خاص برای استفاده تمام دانش آموزان ایرانی است گفت :این سیم کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک دانش آموزان، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و امن، متناسب با سن آنها را فراهم می کند.

نائبیان گفت: این سیم کارت دانش آموزی که به طرح سیم کارت انارستان معروف است دارای شارژ اولیه به مبلغ 500 تومان می‌باشد که بعد از فعال شدن سیم کارت، بسته خوش آمد گویی شامل اینترنت پر سرعت نسل سوم به آن تعلق می‌گیرد.

وی افزود: ارائه اینترنت پرسرعت امن و سالم از بستر سرور هوشمند، قابلیت فعالسازی کلیه بسته های دیتای موجود مختص سیم کارت های اعتباری، اختصاص شماره تلفن به سیم کارت در لحظه فعالسازی و امکان مکالمه و ارسال پیامک در سرتاسر ایران از دیگر مزایای این سیم کارت می‌باشد.

معاون تجاری شرکت مخابرات خراسان رضوی با اشاره به اینکه هر دانش آموز تنها مجاز به ثبت نام و دریافت یک عدد سیم کارت دانش آموزی خواهد بود بیان کرد: مالکیت سیم کارت به نام والدین دانش آموز می‌باشد و فعال سازی این سیم کارت برای مشترک رایگان و تنها در صورت حضور یکی از والدین با ارائه شناسنامه و کارت ملی صورت می پذیرد و این سیم کارت غیر قابل واگذاری می باشد.

نائبیان گفت: مدارک لازم جهت دریافت سیم  کارت دانش آموزی، اصل کارت ملی یکی از والدین و دانش آموز نیاز می باشد و والدینی که درصدد تهیه سیم کارت دانش آموزی برای فرزندان خود هستند می‌توانند این سیم کارت ها را از مدارس و یا از طریق نماینده انارستان تهیه کنند.

وی در خصوص تعرفه مکالمه، پیامک و دیتای سیم کارت دانش آموزی افزود: تعرفه مکالمه (درون شبکه، تلفن ثابت و تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور)، تعرفه پیامک فارسی یا انگلیسی (درون شبکه و سایر اپراتورهای داخل کشور) و تعرفه دیتای PAYG این سیم کارت ها مشابه سیم کارت های اعتباری عادی همراه اول است.

 

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

الیسا

۱۳۹۹/۶/۲۸
چجوری سیمکارتو‌بگیرم

الهه رنجبر

۱۳۹۹/۶/۲۸
سیمکارت ایرانی

پریسا

۱۳۹۹/۶/۱۸
عدد220رابه30006860پیامک‌کن

مریم

۱۳۹۹/۴/۹
با این سیمکارت امکان دریافت کد سجام وکد بورسی برای کودکمون وجود داره؟

رویا

۱۳۹۹/۳/۲۷
من میخوام سیمکارت به نام خودم باشه
وگرنه هیچ احتیاجی بهش ندارم.چون سنم پایینه باید دانش اموزی بخرم