خانهاخبار
ارتقا سخت افزار مک بوک و مک بوک ایر توسط اپل

ارتقا سخت افزار مک بوک و مک بوک ایر توسط اپل

اپل به دور از حاشیه سخت افزار مک بوک و مک بوک ایرهای خود را آپدیت کرد تا عملکردی سریعتر داشته باشند. رنگ رز گلد هم اکنون به رنگ های مک بوک ها اضافه شده.
۱۳۹۵/۲/۱

اپل روز گذشته بدون هیچ حاشیه ای تغییرات سخت افزاری کوچکی را در مک بوک‌های 12 اینچی و مک بوک ایرهای خود ایجاد کرد. اکنون مک بوک‌های اپل از نسل ششم پردازنده‌های اینتل Core M که فرکانس 1.1 تا 1.3 گیگاهرتز دارند بهره می‌برند. رم این لپ‌تاپ نیز سریعتر شده و فرکانس آن از 1600 به 1866 افزایش یافته و پردازنده گرافیکی اینتل HD 515 آن نیز 25 درصد عملکرد بهتری خواهد داشت. اما تغییر جالب توجه دیگری نیز رخ داده و آن اضافه شدن رنگ رز گلد به رنگ‌های این محصول است.

image

اکنون با توجه به تغییرات اعمال شده در سخت افزار این دیوایس، طول عمر باتری به 10 ساعت برای گشت‌و‌گذار در وب و 11 ساعت برای پخش مداوم ویدیو افزایش یافته است. قیمت مک بوک‌های جدید اکنون از 1299 دلار برای مدل 1.1 گیگاهرتزی (با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی) شروع می‌شود.

اما تنها تغییر در مک بوک ایر افزایش ظرفیت حافظه رم این دیوایس است. مک بوک ایر 13 اینچی اکنون 8 گیگابایت رم دارد اما رم مک بوک 11 اینچی همان 4 گیگابایت باقی مانده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۱/۲
من سه میلیون برا مک بوک ایر ۲۰۱۵ هزینه کردم در حالی که میتونستم تو ویندوز کر ای ۵ نسل ۸ بگیرم خواهرم هم همینطور اون ایسوس گرفت ۳ م ت من اپل اون پشیمونه و من کاملا راضی

سعید

۱۳۹۷/۱/۲
یکم با مک کار کنی منطقی میشه برات اپل نامبر وانه بیییییست

مرصاد

۱۳۹۵/۲/۱
خیلی غیر منطقی هست قیمت های مک بوک های اپل شرکت های دیگه با سیستم خیلی بهتر و همچنین امکانات بیشتر قیمت های به مراتب خیلی پایین تری دارن فک نمیکنم اپل تو این رده لپ تاپ در حد ایسوس باشه