خانهاخبار
ویدیوی آنباکس آیفون SE (اختصاصی جی‌اس‌ام)

ویدیوی آنباکس آیفون SE (اختصاصی جی‌اس‌ام)

تماشای ویدیوی آنباکس محصولاتی که تازه وارد بازار شده‌اند از جذابیت خاصی برخوردار است. ویدیوهای زیادی در این سبک در آپارات، یوتوب و دیگر سایت‌های مشابه وجود دارد که در آن کاربران دستگاه جدید خود را آنباکس می‌کنند. طبق همین رسم، جی‌اس‌ام ویدیویی از آنباکس آیفون اس ای تهیه کرده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۲/۱

کمتر از یک ماه است که آیفون SE، جدیدترین گوشی شرکت اپل، وارد بازار کشورمان شده است. این گوشی را اپل در تاریخ دوم فروردین امسال رسما معرفی کرد و با فاصله یک هفته وارد بازارهای جهانی شد. همان طور که حتما تاکنون درجریان اخبار این گوشی قرار گرفته‌اید، آیفون SE با طراحی کاملا یکسان با آیفون 5s معرفی شد. اما نکته مهم و نقطه قوت این گوشی سخت‌افزار به‌روز و قدرتمند آن است.

مشخصات سخت‌افزاری این گوشی غیر از یکی دو مورد دقیقا برابر با آیفون 6s‌ است. جدیدترین آیفون اپل در روزهای اخیر در دفتر جی‌اس‌ام قرار داشت و بررسی تخصصی آیفون SE امروز در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر شد. در این مدت ویدیویی از آنباکسینگ این گوشی تهیه کردیم که دیدن آن خالی از لطف نیست. در این ویدیو یک عدد آیفون SE را برای اولین بار از جعبه بیرون می‌آوریم و با محتویات جعبه و خود گوشی از نزدیک آشنا می‌شویم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۸
فک نکنم گارانتی باشه اون برچسبه

amir

۱۳۹۵/۲/۵
پس چرا سوزن سیم کارت تو جعبه نبود

نا شناس

۱۳۹۵/۲/۲
به جای آنباکسینگ، از معادل فارسیش، " جعبه گشایی " استفاده کنید. همین طور در خیلی موارد دیگه هم، می تونید همین کار رو بکنید و از معادل های فارسی استفاده کنید.

حامی

۱۳۹۵/۲/۱
ببخشید گارانتیش چی بود رو بسته؟