خانهاخبار
قاب جدید آیفون خودش را در برابر خط و خش ترمیم می‌کند

قاب جدید آیفون خودش را در برابر خط و خش ترمیم می‌کند

معمولا قاب‌هایی که روی گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنیم بعد از مدتی زیبایی‌شان را از دست می‌دهند و دیگر ظاهر اولیه را ندارند. حالا برای رفع این مشکل قابی طراحی و وارد بازار شده است که در برابر خط و خش عملکرد جالبی از خود نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱/۲۹

می‌توان گفت تقریبا گوشی هوشمند همه آشنایان و اطرافیان ما با یک قاب محافظ پوشانده شده است. این روزها در بازار تلفن‌های هوشمند به ندرت فروشنده‌ای می‌یابید که گوشی‌ای بدون لوازم جانبی یعنی قاب و محافظ صفحه نمایش به‌فروش برساند. همین امر سبب شده که بیش از ۹۰ درصد کاربران برای گوشی خود قاب تهیه کنند، اما نکته اینجاست: عمر مفید این قاب‌ها چقدر است؟

 

image

 

به‌تازگی قابی برای گوشی آیفون 6s/6 و 6s Plus/6 Plus به بازار آمده که در برابر خط و خش مقاوم است و می‌تواند خودش را ترمیم کند. همچنین میزان انعطاف این قاب به حدی است که نمی‌توانید آن را با دست بشکنید.

با شنیدن کلمه خودترمیم یاد گوشی G Flex ال‌جی می‌افتیم که ال‌جی روی وجود قابلیت خودترمیم در پنل پشتی آن تبلیغات زیادی کرده بود. اگر به ویدئوی منتشرشده از این قاب در انتهای مطلب توجه کنید، می‌بینید که خودترمیم بودن آن عملکردی بسیار شبیه به گوشی G Flex دارد.

این قاب، که ساخت شرکت Just Mobile است، در مدل 6 و 6اس ۲۵ دلار و در مدل 6 پلاس و 6اس پلاس ۳۰ دلار قیمت دارد و در سه نوع شفاف، مات و خاکستری به‌فروش می‌رسد. 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۱/۳۱
قبلا LGGflex2این قابلیت رو داشت

Amir Ahmadi

۱۳۹۵/۱/۳۰
اپل سیصد ساله میخواد قابی بزنه که خودش خط و خش رو ترمیم کنه

رضا

۱۳۹۵/۱/۲۹
خیلی خوبه این کاور امیدوارم زرد نشه... خب در جواب یکی از کاربران باید بگم این یه سیاسته از اپل که گوشی و محصولاتشو ضد خش طراحی نمیکنه...خیلیا هستن وقتی گوشیشون خط و خش میوفته عوضش میکنند...خب اپل هم بدش نمیاد یه مدل آیفونش فقط 6 ماه تا 1 سال دست کاربراش باشه...

Me

۱۳۹۵/۱/۲۹
اقاي استيپ و خوب اومدي نشون دادي ي سامسونگ باز قهاري?????

سجاد

۱۳۹۵/۱/۲۹
بازتومدیونی فک کنی اندروید جدید داره تاچ سه بعدی میذاره وگوشی جدیدلباسشویی تون پنل سیمش کپی آیفونه وخیلی چیزایه دیگه..آیفون اونقد برا خودش ارزش قائله که ازهمه چی بهترینشومیگیره توبازارخواه مال رقیبش باشه..تواول آیفون بگیردستت بعدبگو بومیده.سرازکیفیت دربیاربعدببین چرا ملت آیفون میخرن هنگروید خان!!