خانهاخبار
تغییرات زیاد ایموجی‌ها در اندروید N

تغییرات زیاد ایموجی‌ها در اندروید N

گوگل قصد دارد سیستم ایموجی اندروید را دستخوش تغییر کند که مهم‌ترین این تغییر، تبدیل ایموجی‌های فاقد جنسیت به ایموجی‌های جنسیت‌دار است.
۱۳۹۵/۱/۲۹
image

اگر کاربر اندروید هستید و قصد استفاده از ایموجی‌های اصلی این سیستم‌عامل را داشته‌اید، احتمالا متوجه طراحی بد این شکل‌های پرکاربرد شده‌اید. در بسیاری از ایموجی‌های پیش فرض اندروید حتی نمی‌توان فهمید که شخصیت ایموجی مرد است یا زن. این اعتراضات همواره به گوگل وجود داشته و به نظر می‌آید بالاخره زمان رسیدگی به این اعتراضات فرا رسیده است. در دومین پیش نمایش اندروید N، که چند روز گذشته منتشر شد، شاهد نسل جدید ایموجی‌های اندروید بودیم.

بزرگ ترین تغییر را می‌توان انسانی شدن چهره ایموجی‌ها دانست. بسیاری از ایموجی‌ها در اندروید N به جای شکلک‌های حباب‌مانند پیشین صورت انسانی با چشم و گوش دارند. ایموجی‌های انسانی جدید حتی قابلیت تغییر جنسیت، رنگ پوست و سن را نیز دارند. البته همچنان برخی ایموجی‌ها مانند نمونه‌ای با چشمان قلب‌شده همان کاراکتر قبلی خود را دارند.

image

علاوه بر اینها، در این نسخه ایموجی‌های جدیدی نیز افزوده شده است که عبارت‌اند از ایموجی مربوط به فعالیت‌های مختلف (مثلا اسب ‌سواری یا دوچرخه سواری)، ایموجی مربوط به اشیای مختلف و ایموجی مربوط به حالات جدید. در ادامه می‌توانید بخشی از این ایموجی‌های جدید را مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بابک

۱۳۹۵/۱/۳۰
چنـــــــــــــــــــــــــــــد کیــــــــــــلو بایت؟ ؟

احسان نیک

۱۳۹۵/۱/۲۹
ههههههههه خیلی باحال شدن عالی

سینا

۱۳۹۵/۱/۲۹
ینی از اپل بدتر و اپل از گوگل بدتر دیگه چیزی به مغزشون نمی رسه ایموجی اضافه می کنن
من خودم ب شخصه از 90% ایموجیا استفاده نمی کنم خیلیاشون بی مصرفه همون چن کیلوبایتم بیخودی اشغال کردن