خانهاخبار
کاهش فروش آیفون در سه ماهه دوم هم ادامه دارد

کاهش فروش آیفون در سه ماهه دوم هم ادامه دارد

فروش آیفون‌های جدید اپل نسبت به نسخه‌های قبلی کاهش یافته و روند سفارش قطعات این دیوایس از سوی اپل نشان می‌دهد که سه ماهه دوم 2016 نیز این کاهش ادامه خواهد داشت.
۱۳۹۵/۱/۲۸

کاهش تولید آیفون توسط اپل در سه ماه دوم سال جاری یعنی آوریل تا ژوئن نیز ادامه خواهد داشت. سفارش قطعات آیفون 30 درصد نسبت به سه ماهه اول کاهش یافته است. در ماه‌های پیشین تحلیلگران از کاهش فروش آیفون خبر داده بودند و اکنون به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمده و این احتمال می‌رود که روند نزولی فروش آیفون سال به سال ادامه داشته باشد. آیفون 4 اینچی جدید اپل، iPhone SE، هم آن طور که باید و شاید با استقبال کاربران روبه‌رو نشد و نمی‌تواند در سه ماهه دوم کاهش سود اپل را جبران کند.

 

image

اگر واقع‌بینانه به ماجرا بنگریم، کاهش فروش آیفون‌های اپل، 6اس و 6اس پلاس، چیز عجیبی نیست، زیرا این شرکت در آستانه تولید نسل بعدی آیفون خود است. به‌هرحال اپل اکنون بیش از 90 درصد از سود بازار موبایل را در اختیار دارد و به این زودی‌ها اضاع به هم ریخته‌ای به خود نخواهد دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سحر

۱۳۹۵/۱/۲۹
تو ایران فروشش پایین اومده ،و تنها دلیلش قیمت بالایی هست که فروشنده ها می ذارن،آخه دزدی تا چه حد

VistaMobile

۱۳۹۵/۱/۲۸
انشاالله که فروش نداشته باشه و ورشکسته بشه و اینو بفهمه که نباید سر مردم بیچاره کلاه بزاره .

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۸
اين فروش كم ايفون زياد هم دور از ذهن نبود و اين سونامى براى شركتهاى ديگر هم اتفاق مى افتد چون بازار خوب چين ديگر از گوشيهاى موبايل به اخص ايفون اشباع شده است و شركتهاى تلفن همراه بايد به فكر بازارهاى نو ظهورى مثل هند و برزيل باشند و در ضمن شركتهاى خوب چينى گوشيهاى پرچمدار خود را با قيمت تمام شده كمترى به بازار ارائه ميدهندو بايد اعتراف كرد كه محصولاتشان زيبا وقوى است ومثل گذشته كپي كارى نمى كنند به طور مثال mi5 شيا نومى و اينده بازار موبايل از ان همين شركتهاست

Idin

۱۳۹۵/۱/۲۸
بی صبرانه و با عجله ای افراطی منتظر معرفی آیفون 7 و 7 پلاس هستم...

سعید

۱۳۹۵/۱/۲۸
بلاخره این کمپانی اپل هم باید یکم تلاش کنه تا بتونه از قافله اسمارت فون ها جا نمونه.
در حال حاضر با ترفندهای نرم افزاری داره رقابت میکنه!
هزینه کم در تولیدات و سودهای نجومی در هنگام فروش..