خانهاخبار
دستبند SmartBand 2 سونی حالا هوشمندتر از گذشته شده است

دستبند SmartBand 2 سونی حالا هوشمندتر از گذشته شده است

استفاده از دستبندهای هوشمند برای کنترل سلامتی و همچنین اطلاع از آمارهای مربوط به فعالیت بدنی روشی مناسب به‌شمار می‌رود. حالا سونی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دستبند اسمارت بند 2 ارائه کرده که قابلیت‌ها و دقت عملکرد آن را دوچندان کرده است.
۱۳۹۵/۱/۲۸

ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند کم کم جای خودشان را بین کاربران باز می‌کنند؛ به‌خصوص که با امکاناتی مانند دنبال کردن ضربان قلب کاربر به وسیله‌ای برای کنترل سلامتی و وضعیت جسمانی نیز تبدیل شده‌اند.

 

image

سونی به‌تازگی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اپلیکیشن SmartBand 2 منتشر کرده که امکانات آن را ارتقا داده است. با کمک این آپدیت حالا اسمارت بند ۲ سونی بیش از گذشته حواسش به میزان فعالیت شماست؛ طوری که اگر مدتی طولانی ساکن باشید، به شما هشدار می‌دهد که از جایتان بلند شوید و تکانی به خودتان بدهید!

همچنین سنسور ضربان قلب این دستبند از این پس می‌تواند با اپلیکیشن‌های جانبی (سوم شخص) نیز هماهنگ شود. بدین‌ترتیب اپلیکیشن‌هایی که وظیفه کنترل سلامتی را برعهده دارند می‌توانند اطلاعات مربوط به ضربان قلب را از این دستبند دریافت کنند و دیگر مشاهده میزان ضربان قلب مشروط به استفاده از اپلیکیشن اختصاصی سونی نیست.

درنهایت سونی اعلام کرده که کیفیت آمار ثبت شده توسط این دستبند در نسخه جدید اپلیکیشن آن بهبود یافته است و کاربر می‌تواند اعتماد بیشتری به آن داشته باشد.

آپدیت مذکور هم‌اکنون از طریق فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی قابل دریافت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Møřťêžà şàłéhì

۱۳۹۵/۲/۶
I love sony xperia M5

Mehdi

۱۳۹۵/۱/۲۸
سلام
لطفا ساعت های سونی را هم مشخصاتشان را در سایتتان قرار دهید
چرا در قسمت برند سونی خبری از ساعت های سونی نیست