خانهاخبار
P9 Lite هوآوی قیمتی حدود 300 یورو دارد

P9 Lite هوآوی قیمتی حدود 300 یورو دارد

هوآوی در کنفرانس خود از نسخه سطح پایین‌تر پرچمدار جدیدش، P9 Lite، حرفی نزد، اما به زودی شاهد معرفی و عرضه این گوشی با قیمتی حدود 300 یورو خواهیم بود.
۱۳۹۵/۱/۲۸

هرچند هوآوی در کنفرانس خود چیزی در مورد P9 Lite نگفت، احتمالا به زودی خبرهایی رسمی در مورد این گوشی می‌شنویم. پیش‌تر گفتیم که در یک سایت رومانیایی این گوشی در لیست فروش قرار گرفته و قیمت گوشی نیز حدود 270 یورو عنوان شده بود. البته به نظر می‌رسد P9 Lite هم در اروپا، همچون سایر گوشی‌ها، کمی گران تر از سایر نقاط جهان به فروش برسد.

عکسی که مشاهد می‌کنید از وجود سه رنگ متفاوت برای P9 Lite خبر می دهد: طلایی، سفید و سیاه. به نظر می‌رسد این گوشی در فرانسه زودتر از سایر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود و همه رنگ‌های آن با قیمتی حدود 298.95 یورو به فروش خواهد رسید.

 

image

 

احتمال می‌رود قیمت گوشی در کشورهای اروپایی مشابه و نزدیک به هم باشد. P9 Lite هوآوی نمایشگر 5.2 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1080 دارد. هوآوی برای این گوشی تراشه Kirin 650، میزان 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در نظر گرفته و آن را به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و البته باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این گوشی آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 6 مارشمالو را نیز روی خود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱/۲۲
سلام
به هیچ وجه هوآوی نخرید . شاید تا 1 سال اولم خوب کار کنه ولی بعد از اون خودتون میفهمید چه اشتباهی کردید.

احم د

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
سلام
بلندگوی سمت چپ p9لایتم کار نمیکنه. عادی یا خراب شده؟ علتش چیه؟

میثم

۱۳۹۵/۷/۲۳
دوربین سلفی یاهمون دوربین جلوش ۸ هست

sarhm

۱۳۹۵/۵/۱۰
آره من هم دیدم

علی

۱۳۹۵/۱/۲۸
تحت هیچ شرایطی حاضر به خرید هواوی نیستم . گوشی گه میخرید رو تا زمانی که دور بندهزین بدون تغییر و اپدیت باقی خواهد ماند مگر اینکه خودتون استین بالا بزنید و دنبال کاستوم رام بگردید