خانهاخبار
مقایسه نمونه عکس‌های دوربین گلکسی S7 و نکسوس 6P

مقایسه نمونه عکس‌های دوربین گلکسی S7 و نکسوس 6P

برای اینکه بدانید کدام یک از دو گوشی پرچمدار گلکسی اس 7 و هوآوی نکسوس 6 پی دوربین بهتری دارد، می‌توانید عکس‌های گرفته شده با آنها در شرایط مشابه را در ادامه مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱/۲۵

عملکرد موفق پرچمدار قبلی سامسونگ در زمینه دوربین، یعنی گلکسی اس 6 و اس 6 اج، همگان را چشم انتظار یک دوربین خوب در نسل بعدی این گوشی باقی گذاشت. حالا افراد بسیاری معتقدند که بهترین دوربین در گوشی‌های هوشمند بدون شک به سامسونگ تعلق دارد. اگرچه نمی‌توان با این قطعیت صحبت کرد، هیچ کس منکر دوربین‌های خوب پرچمداران اخیر سامسونگ نیست.

اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، باید بگوییم این روزها اهمیت دوربین در گوشی هوشمند برای همه تولیدکننده‌ها محرز شده، طوری که حتی گوگل هم در گوشی‌های نکسوس خود سراغ دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر و قدرتمندتر رفته است.

همین امر ما را بر آن داشت تا پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 7، را با نکسوس جدید و رده‌بالای گوگل، Huawei Nexus 6P، مقایسه کنیم. در ادامه عکس‌هایی از این دو گوشی را در شرایط یکسان برای شما قرار داده‌ایم تا خودتان قضاوت کنید کدام پرچمدار دوربین بهتری دارد.

 

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

Galaxy S7                                                                             Nexus 6P

image
 
image

image
image

image
 
image

image
 
image

image
 
image

image
image

image
 
image

image
 
image

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۲/۱۳
من خودم متخصص گوشی هستم شاید باور نکنید که دوربین هر دویکیه سامسونگ خیلی خودشو بالا میدونه و دوستم ندارم که بگم هواوی بهتر ولی هر دو دوربینشون یکیه ممنون ازت جی اس ام

آریا

۱۳۹۵/۲/۱۰
لطفا اونایی که خریدن بگن باطریش با دیتای همیشه روشن و نور 100 درصد چقدر دوام میاره؟ دقیق بگید

آرمان

۱۳۹۵/۲/۸
همونی که کیفیتش بهتره و روشن تره توی عکس اول اون عکسی که نکسوس توی تصویره

amir_HGT

۱۳۹۵/۲/۴
چرا تو اون عکس میکروفون ..برای نکسوس میکروفون رو تار انداختین ولی پشتش شفافه ولی تو عکس اس7 میکرون شفافه پشتش تاره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

سپهر

۱۳۹۵/۲/۳
فقط فقط اس7 از همه لحاظ عالیه