خانهاخبار
فاش شدن تصاویر جدیدی از Xperia C6 سونی

فاش شدن تصاویر جدیدی از Xperia C6 سونی

در ابتدای سال 2016 و پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2016 تصور می‌شد که سونی از گوشی اکسپریا سی 6 خود در بارسلون رونمایی خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد و دیگر از عضو جدید خانواده C سونی خبری نشنیدیم. امروز تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی در اینترنت منتشر شده است که ظاهر این دستگاه 6 اینچی را به شکل بهتری به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱/۲۴

در هفته‌های منتهی به نمایشگاه MWC 2016 شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر این که سونی قصد دارد از گوشی جدید Xperia C6 به عنوان جانشینی برای C5 Ultra رونمایی کند، اما این چنین نشد و ژاپنی‌ها همه ما را با معرفی پرچمداران سری X خود غافلگیر کردند.

اکنون تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند متعلق به شرکت سونی در اینترنت منتشر شده است که احتمال دارد به مدل Xperia C6 این شرکت مربوط باشد. در این تصویر یک گوشی با نمایشگر بزرگ 6 اینچی و حاشیه‌های باریک دیده می‌شود که دوربینی بزرگ با چراغ فلاش در جلو خود دارد. گفته می‌شود که این گوشی مورد بحث دو سیمکارته است و از پردازنده Helio P10 مدیاتک بهره می‌برد.

متاسفانه جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و معلوم نیست چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار شود، اما قطعا فاش شدن این تصاویر می‌تواند آغاز انتشار اطلاعات بیشتری باشد که در روزهای آینده به دست ما خواهد رسید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mahdyar_oj

۱۳۹۵/۱/۲۵
واقعلا عالی هستش . مثل همیشه عالی.

amir

۱۳۹۵/۱/۲۴
نگاه کن.... گوشی داره با ادم صحبت میکنه ..... طراحی.کیفیت.دوربین.......... همه چی عالی ..... دیگ چی میخاین ؟؟؟؟؟؟ من دیگ نمیدونم چرا سونی رو میکوبن ......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عماد

۱۳۹۵/۱/۲۴
این سری گوشی خیلی خوبه ولی کاشکی طراحی و سایز C4 رو ادامه میدادن
6 اینچ زیادی بزرگه و کلا C4 بهترین گوشی تو این سری هستش