خانهاخبار
طرفداران اپل واچ 2 از هم اکنون صف کشیده‌اند!

طرفداران اپل واچ 2 از هم اکنون صف کشیده‌اند!

ویژگی‌های اپل واچ 2 چه چشمگیر باشد و چه نباشد، بسیاری از مردم از همین حالا منتظر عرضه این دیوایس هستند و بدون توجه به مشخصات این اسمارت واچ قصد خرید آن را دارند.
۱۳۹۵/۱/۲۳

روز گذشته خبری منتشر شد درباره باریک‌تر شدن 20 تا 40 درصدی نسل جدید اپل واچ؛ یعنی اپل واچ 2 که احتمالا در WWDC 2016 رونمایی خواهد شد. علاوه بر باریک‌تر شدن، اپل واچ 2 از دوربین فیس‌تایم، باتری بادوام‌تر و همچنین توانایی عمل کردن به عنوان دستگاهی مستقل برخوردار است. با این حساب با اپل واچ 2 می‌توان تماس گرفت، نوتیفیکیشن دریافت کرد و بسیاری دیگر از کارها را بدون نیاز به هماهنگ کردن آن با آیفون انجام داد.

اما خوب است بدانید 60 درصد افراد اهمیتی نمی‌دهند که نسل دوم این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد، آنها تنها می‌خواهند نسل بعدی این دیوایس را نیز تهیه کنند. در تحقیقی که روی 2578 نفر انجام شده، مشخص شده است 8 درصد در حال حاضر اپل واچ دارند و 8 درصد دیگر نیز از ساعت هوشمند سایر شرکت‌ها استفاده می‌کنند. بیش از 80 درصد این افراد هیچ ساعت هوشمندی ندارند؛ درنتیجه این اشخاص پتانسیل خوبی برای خرید اسمارت واچ دارند.

مهم‌ترین دلیل افرادی که عنوان کرده‌اند قصد خرید اپل واچ ندارند قیمت این دیوایس است. قیمت پایه اپل واچ 299 دلار است.

در حالی که 60 درصد شرکت‌کنندگان منتظر نسل بعدی اپل واچ برای خرید هستند، 40 درصد نیز منتظرند ببینند آیا ویژگی‌های جدیدی که به این دیوایس اضافه شده ارزش خرید دارد یا نه.

باید صبر کنیم و ببینیم آیا اپل با نسل جدید اسمارت واچ خود رکورد خواهد زد یا خیر! نظر شما چیست؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)