خانهاخبار
انتشار اندروید 6 برای نسخه اگزینوس Galaxy Note 4

انتشار اندروید 6 برای نسخه اگزینوس Galaxy Note 4

گوشی‌های سامسونگ یکی یکی دارند آپدیت اندروید 6 را دریافت می‌کنند. پس از پرچمداران 2015 این شرکت، اکنون نوبت به گوشی‌های 2014 سامسونگ رسیده است که بتوانند آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را روی خود داشته باشند.
۱۳۹۵/۱/۲۱

پس از اینکه هفته پیش کاربران Galaxy S5 در بعضی کشورها موفق به دریافت نسخه 6 اندروید (مارشمالو) شدند، اکنون به نظر می‌رسد این آپدیت برای نسخه اگزینوس Galaxy Note 4 نیز در حال منتشر شدن باشد.

نسخه 6.0.1 اندروید برای مدل N910C گلکسی نوت 4 حجمی برابر با 1.3 گیگابایت دارد و تمام ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را به فبلت قدیمی سامسونگ می‌آورد؛ ویژگی‌هایی که شامل بهبود مصرف باتری در حالت استندبای، Google Now on Tap، بهینه شدن رابط‌ کاربری تاچ‌ویز و... می‌شود. همچنین گفته شده با این به‌روزرسانی، ویژگی Screen-off memo نیز به گلکسی نوت 4 افزوده خواهد شد.

گلکسی نوت 4 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری نوت شرکت سامسونگ است که در سال 2014 وارد بازار شد. اکنون کاربرانی که همچنان از این گوشی قدرتمند استفاده می‌کنند می‌توانند با به‌روزرسانی گوشی خود به اندروید 6 جانی تازه به آن ببخشند و از جدیدترین امکانات نرم‌افزاری اندروید استفاده کنند.

انتشار این به‌روزرسانی برای کشورهای مختلف با اختلاف زمانی انجام می‎شود و مدتی طول خواهد کشید تا پیام دریافت آن را روی گوشی خود مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
سلام .منم مشکل اقا حمید و اقا عباس رو دارم گوشیموه ارتقا دادم به۶.۰.۱مادون قرمزم ازکار افتاد و گوشیم به ال ای دی وصل نمیشه که فایل هارو پخش کنه لطفا ج بدید خواهشن

abbas

۱۳۹۵/۱۰/۳
با سلام
اره منم مشکل اقا حمید رو پیدا کردم.
مادن قرمز از کار افتاد.
و بعد هم خود به خود سیمکارت خارج میشه
میگه ریست کن.
دلیلش چیه . و باتریش هم بازی در میاره
*پشیمونم از خریدنش*

لیلا

۱۳۹۵/۷/۷
سلام من میخوام نوت4 بخرم شنیدم گوشی خوبیه .میخوام ابدیتش کنم شنیدم کند میشه راسته لطفا ج بدید منتظرم

Pourya

۱۳۹۵/۵/۶
بعد از آپدیت باید ریست فکتوری کنم؟
لطفا سریع جواب بدهید?

حمید

۱۳۹۵/۴/۲۱
سلام.
من بعد از حدود یک ماه استفاده مادون قرمز گوشیم از کار افتاد مدل من N910C هست. در صورتیکه قبلا خیلی راحت کار می کردم باهاش.
الان چیکار کنم. این مشکل تقریبا بعد از آپدیت به اندروید 5.1.1 و 6.0.1 اتفاق افتاد.
کی می دونه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟