خانهاخبار
خبر جدید از اپل واچ 2: باریک‌تر از نسخه فعلی

خبر جدید از اپل واچ 2: باریک‌تر از نسخه فعلی

تقریبا اطمینان داریم که امسال اپل از نسخه دوم ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند. حال اخباری منتشر شده است که از معرفی این محصول در کنفرانس WWDC 2016 و همچنین باریک‌تر شدن قابل توجه آن حکایت می‌کند.
۱۳۹۵/۱/۲۱

به‌روزرسانی بعدی اپل واچ، که احتمالا در ماه ژوئن از راه می‌رسد، این ساعت را ۴۰ درصد باریک‌تر از نسخه فعلی می‌کند. به گزارش Brian White، تحلیلگر اپل در موسسه Drexel Hamilton، نسخه دوم ساعت هوشمند اپل به احتمال فراوان در کنفرانس WWDC 2016 معرفی می‌شود و یکی از مشخصه‌های اصلی آن باریک‌تر شدن به میزان ۲۰ الی ۴۰ درصد نسبت به نسخه فعلی است.

 

image

 

بنابراین موضوع معرفی اپل واچ ۲ همزمان با آیفون ۷ و ۷ پلاس در ماه سپتامبر منتفی است و ظاهرا احتمال معرفی آن در WWDC 2016 قوی‌تر است.

پیش‌ از این نیز در ماه نوامبر سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر این که اپل نسخه دوم ساعت هوشمند خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی می‌کند که حالا مطابقت آن گزارش با اخباری که امروز می‌شنویم مشهود است.

مشخصات دیگری که از اپل واچ ۲ انتظار می‌رود وجود دوربین برای ارتباط فیس‌تایم و همچنین باتری‌ای با ظرفیت بیشتر است، هرچند که امکان تایید یا تکذیب این موارد تا زمان معرفی رسمی وجود ندارد. خوشبختانه زمان زیادی تا WWDC 2016 باقی نمانده است و می‌توانیم حداکثر ظرف دو-سه ماه آینده با اپل واچ ۲ رسما آشنا شویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پیام

۱۳۹۵/۱/۲۱
این ساعتا هرچقدرم هوشمند و پیشرفته باشن کلی کارای عجیبم بکنن باز ساعتای عادی بیشتر تو دل ادم می شینه البته این نظر منه