خانهاخبار
حذف کیسه‌های پلاستیکی از فروشگاه‌های اپل

حذف کیسه‌های پلاستیکی از فروشگاه‌های اپل

اپل در ادامه تصمیمات محیط زیست دوستانه خود قصد دارد در روزهای آینده کیسه‌های پلاستیکی معروف خود را از اپل استورها حذف و کیسه‌های کاغذی قابل بازیافت را جایگزین آنها کند.
۱۳۹۵/۱/۱۸

اپل یکی از شرکت‌هایی است که به حفظ محیط زیست توجه بسیار می‌کند و تلاش می‌کند تا جای ممکن در محصولات و بخش‌های مختلف شرکت خود از مواد و انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نماید. در چند ماه اخیر توجه اپل به این موضوع بیش از گذشته شده است، تا جایی که بخشی از زمان کنفرانس iPhone SE را به صحبت در مورد فعالیت‌های محیط زیست دوستانه اختصاص داد.

image

 

در ادامه تصمیمات سبز اپل، نامه‌ای به فروشگاه‌های محصولات این شرکت ارسال شده که اعلام می‌کند به زودی کیسه‌های کاغذی جایگزین کیسه‌های پلاستیکی محبوب اپل خواهد شد. این کیسه‌های جدید، که 80 درصد آنها از مواد قابل بازیافت ساخته شده، قرار است از 15 آوریل به دست خریداران داده شود. کیسه‌های کاغذی اپل در دو اندازه بزرگ و متوسط تولید می‌شود. همچنین به فروشندگان گفته شده که از مشتریان فروشگاه بپرسند آیا تمایلی به دریافت کیسه دارند یا خیر، تا در مصرف آنها صرفه‌جویی شود.
اجرای چنین تصمیماتی از سوی شرکت‌های بزرگی مثل اپل، که میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان دارند، علاوه بر کاهش مصرف مواد غیرقابل بازیافت، می‌تواند در جهت حفظ محیط زیست تاثیر خوبی بر مردم بگذارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۲۲
کار به جایی رسیده که کیسه پلاستیکییی که روش لوگوی اپل چاپ شده " کیسه‌های پلاستیکی معروف " خطاب میکنین ؟
حتما با کیسه پلاستیکی هم سلف میگیرن و پز میدن

amir1975

۱۳۹۵/۱/۱۹
اپل و محیط زیست!!
انگار بگین داعش و گل!!