خانهاخبار
2 برابر شدن سهم مارشمالو در دستگاه‌های اندرویدی

2 برابر شدن سهم مارشمالو در دستگاه‌های اندرویدی

مانند هر ماه، گوگل جدیدترین آمار مربوط به سهم نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید در دستگاه‌های اندروید را منتشر کرد که نشان می‌دهد سهم اندروید مارشمالو نسبت به ماه قبل دو برابر افزایش یافته است، اما همچنان درصد کمی از بازار را در اختیار دارد.
۱۳۹۵/۱/۱۸

در آخرین آمار منتشرشده از گوگل، سهم اندروید مارشمالو در بازار گوشی‌های اندرویدی نسبت به ماه قبل 2 برابر شده است. اندروید مارشمالو اکنون روی 4.6 درصد دستگاه‌های اندرویدی نصب است، در حالی که ماه گذشته سهمی معادل 2.3 درصد در اختیار داشت.
طی یک ماه گذشته، سهم لالیپاپ با رشد اندک 0.3 درصدی به 35.8 رسید که ممکن است به دلیل آپدیت شدن درصدی از گوشی‌های لالیپاپ به مارشمالو باشد. با وجود این لالیپاپ هنوز بیشترین سهم را در میان نسخه‌های اندروید دارد. همچنین سهم کیت‌کت به عنوان دومین نسخه پراستفاده طی یک ماه گذشته 0.9 درصد کاهش یافته و به عدد 33.4 رسیده است. سه نسخه مختلف اندروید جلی‌بین نیز با 21.3 درصد از آمار کل همچنان سوم است.
در پایین جدول نیز اندروید آیس کریم، جینجربرد و فرویو به ترتیب با 2.2، 2.6 و 0.1 درصد حضور دارند و با سرعت کمی در حال منقرض شدن هستند. از آنجا که نسخه‌هایی با سهم کمتر از 0.1 درصد از جدول حذف می‌شوند، انتظار داریم با رشد بیشتر مارشمالو و لالیپاپ به زودی شاهد کنار رفتن این سه نسخه قدیمی از آمار ماهانه اندروید باشیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱/۱۸
سلام
گوشی S6 دارم، میخوام اندرویدش رو 6 کنم ولی بعد از دانلود بروزرسانی، می نویسه نصب فایل ممکن نیست، بعدا تلاش کنید
ارسال گزارش هم می کنه، چندین بار دان کردم ولی نشده
لطفا راهنمایی کنید
سپاس

علیا

۱۳۹۵/۱/۱۸
همچین میگه دو برابر. انگار مثلن 40 بوده شده 80.
2 بوده شده 4 دیگه.
الان بعد چندین ماه از اومدن مارشمالو هنوز سهم بازار 4 درصد خیلی کمه.
سهم بازار زیر 30 درصد قبل از اومدن اندروید بعدی خجالت آور خواهد بود