خانهاخبار
انفجار گوشی LG یک کارمند بانک را خانه‌نشین کرد!

انفجار گوشی LG یک کارمند بانک را خانه‌نشین کرد!

بارها شنیده‌ایم که گوشی تلفن همراه برخی کاربران خود به خود منفجر شده و آتش گرفته است. اگرچه تعداد این حوادث در طول سال بسیار کم است، برای هر کسی این خطر وجود دارد که دستگاهی که همیشه و همه جا با خودش به همراه دارد او را دچار حادثه کند و بسوزاند. در تازه‌ترین نوع از این حوادث، گوشی ال جی یک کارمند امریکایی او را راهی بیمارستان کرده است.
۱۳۹۵/۱/۱۸

خیلی از ما گوشی تلفن همراه خود را یا در دست می‌گیریم یا در جیب شلوار می‌گذاریم؛ درنتیجه اگر خدایی نکرده این دستگاه منفجر شود و آتش بگیرد، عواقب ناگواری برای صاحب آن خواهد داشت. مثلا فردی را تصور کنید که در حال عبور از خیابان است و ناگهان تلفن همراهش آتش می‌گیرد؛ اتفاقی که نه تنها موجب سوختگی می‌شود، بلکه ممکن است باعث شود فرد با خودروهای عبوری تصادف کند.

image

 

داستان‌هایی با این موضوع را بارها شنیده‌ایم و تقریبا چنین اتفاقاتی برای اکثر برندهای بزرگ موبایل رخ داده است. این بار حادثه منفجر شدن گوشی برای شخصی به نام محمد ستار در امریکا اتفاق افتاده و آتش گرفتن گوشی LG Optimus F6، او را راهی بیمارستان کرده است.
گوشی ال‌جی این کارمند بانک زمانی که در جیب او قرار داشت منفجر شد و شدت آن به حدی بود که دست و پای محمد ستار را دچار سوختگی درجه 2 و 3 کرد. حالا او مجبور است تا زمان بهبودی یک ماه در خانه بماند و از طریق وکلا به دنبال شکایت از شرکت ال‌جی باشد.
هنوز مشخص نیست که محمد ستار بابت این حادثه چقدر طلب خسارت کند. در عین حال شرکت ال‌جی نیز تاکنون پاسخی به این ادعا نداده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۵
دقیقا!!!!

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۰
عزیز دلم منظور من مدل گوشی بود نه انفجار گوشی یا مارک شرکت

حميد

۱۳۹۵/۱/۲۰
فكر كنم اين يكى مدير عامل حسود ال جى تحت تاثير قرار داد?

جواد

۱۳۹۵/۱/۱۹
سلام من این گوشی را دارم فقط یه مشکلی براش پیش اومد خواستم بل شما مطرح کنم راهنمایم کنید لطفا

جواد

۱۳۹۵/۱/۱۹
سلام خوب بود