خانهاخبار
طول عمر باتری iPhone SE از iPhone 6s بیشتر است!

طول عمر باتری iPhone SE از iPhone 6s بیشتر است!

اپل در کنفرانس معرفی آیفون اس ای به پردازنده قوی‌تر، دوربین باکیفیت‌تر و حتی طول عمر بهتر باتری آیفون 4 اینچی جدید خود اشاره کرد. با کالبدشکافی آیفون اس ای مشخص شده که این گوشی هوشمند نه تنها باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون 5 اس دارد، بلکه طول عمر آن نیز از آیفون 6 اس بهتر است.
۱۳۹۵/۱/۱۴

در اوایل سال 1395 شاهد معرفی iPhone SE از سوی اپل بودیم؛ گوشی 4 اینچی جدیدی که ظاهری شبیه iPhone 5s دارد، اما قدرت سخت‌افزارهای آن با iPhone 6s برابری می‌کند.
معمولا اپل در کنفرانس‌های خود عادت ندارد در مورد جزئیات سخت‌افزارهای دستگاه‌هایش توضیح بدهد و در مورد ظرفیت باتری چیزی نمی‌گوید. به همین دلیل برای خیلی‌ها سوال بود که به جز قدرت پردازنده و کیفیت دوربین، آیا عمر باتری iPhone SE نیز افزایش یافته است یا نه.

 

image

 

پاسخ این سوال با کالبدشکافی آیفون 4 اینچی جدید اپل مشخص شد. با اینکه ظرفیت باتری آیفون اس‌ای به اندازه باتری آیفون 6اس نیست، از باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون 5اس استفاده می‌کند. آیفون اس‌ای از یک باتری 1624 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که ظرفیتش اندکی بیش از ظرفیت iPhone 5s است، با وجود این طول عمر باتری این دستگاه نه تنها از آیفون کوچک قبلی اپل، بلکه از iPhone 6s نیز بیشتر است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۲/۲
مطمعنا همینطوره

Alireza

۱۳۹۵/۱/۱۵
صفحه نمایش آیفون se از 6s کوچک تر پس صددرصد بازده باتریش باید بیشتر باشه

ali_saghaei

۱۳۹۵/۱/۱۴
تفاوت 91mA دوباتری در گوشیهای 6اس و SE درقیاس با تفاوت در اندازه صفحه نمایش دلیل این اختلاف بازدهی باتری است. باتری SE درمقایسه با 6s تغییر ظرفیتی بسیار کمی دارد اما اختلاف 0.7 اینچی در صفحه نمایش ایندو گوشی میتواند باعث مصرف بسیار کمتر در آیفون جدید باشد.