خانهاخبار
شارژ سریع‌تر آیپد پرو 12.9 اینچی با شارژر مک بوک

شارژ سریع‌تر آیپد پرو 12.9 اینچی با شارژر مک بوک

طبق آزمایشی که 9toMac انجام داده، آداپتور تبدیل لایتنینگ به USB-C در کنار شارژر 29 واتی مک بوک عملکردی بهتر از شارژر 12 واتی آیپد پرو دارد و آیپد پرو 12.9 اینچی را 64 درصد سریع‌تر شارژ می‌کند.
۱۳۹۵/۱/۸

اپل در کنفرانس ماه مارس خود، که به‌تازگی برگزار شد، لوازم جانبی جدیدی معرفی کرد که یکی از آنها اداپتور تبدیل لایتنینگ به USB Type-C است که قیمتی برابر با 25 دلار دارد. با این وسیله جانبی می‌توان به شارژ سریع دیوایس‌های اپل از طریق کابل مک‌بوک پرداخت. احتمالا می‌دانید در کنار این آداپتور شارژر مک‌بوک قابل استفاده است؛ شارژری که همراه با مک‌بوک یا جداگانه به فروش می‌رسد.

این شارژر در کنار آیپد پرو 12.9 اینچی اپل عملکردی بسیار خوب دارد.به طوریکه این شارژر آیپد پرو را سریع‌تر از شارژر 12 واتی، که در جعبه همراه آیپد پرو 12.9 اینچی است، شارژ می‌کند. شارژر اصلی آیپد پرو 12.9 اینچی در مدت زمان 20 دقیقه 5 درصد این دیوایس را شارژ می‌کند و شارژر مک بوک که از طریق تبدیل لایتنینگ به یو اس بی سی قابل استفاده است در مدت زمان مشابه، 14 درصد شارژ می‌کند؛ یعنی 64 درصد سریع‌تر. در این آزمایش 10 دقیقه اول حالت پرواز و ماکزیمم روشنایی و 10 دقیقه دوم حالت مینیمم روشنایی و حالت پرواز تنظیم شده است.

اما چرا اپل این این شارژر را در بسته‌بندی آیپد با قیمت 800 دلار قرار نداده است؟ احتمالا این شرکت می‌دانسته که اضافه کردن قیمتی 75 دلاری برای به دست آوردن شارژ سریع‌تر برای کاربران به‌صرفه نیست. اما اگر قصد دارید مک بوک 12 اینچی اپل را بخرید، می‌توانید از این شارژر  که در بسته‌بندی این دیوایس اپل است استفاده کنید؛ هرچند باز هم باید تبدیل لایتنینگ به USB-C را جداگانه خریداری کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

دانش

۱۳۹۵/۱/۸
کابل مک بوک یا شارژرش؟