خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید 6 برای Galaxy S5

آغاز انتشار اندروید 6 برای Galaxy S5

گلکسی اس 5 سامسونگ اکنون عمری بیش از 2 سال دارد اما به کاربران قول داده شده است که این پرچمدار بازنشسته، آخرین نسخه اندروید رو دریافت کند. کاربران کره‌ای اس 5 اولین نفراتی هستند که این آپدیت را دریافت کرده‌اند و تا چند هفته دیگر نوبت به سایر کشورها خواهد رسید.
۱۳۹۵/۱/۶

باتوجه به سابقه بد سامسونگ در به‌روزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌هایش، خیلی‌ها انتظار نداشتند که مدل‌های سال 2014 این شرکت، کاندید دریافت اندروید مارشمالو شوند، اما در اسنادی که ظرف چند ماه گذشته منتشر شد مشخص گردید که Galaxy Note 4 ،Galaxy Note Edge و حتی Galaxy S5 نیز قرار است به آخرین نسخه اندروید آپدیت شوند.

 

image

 

از کره جنوبی خبر می‌رسد که کاربران Galaxy S5 اپراتور مخابراتی LG Uplus به تازگی آپدیت اندروید 6.0.1 را روی دستگاه‌های خود دریافت کرده‌اند. این آپدیت که با خود ویژگی‌هایی همچون مصرف بهینه باتری، مدیریت دسترسی در اپلیکیشن‌ها و بهبودهای نرم‌افزاری را به همراه دارد می‌تواند جان تازه‌ای به Galaxy S5 قدیمی ببخشد.
هنوز مشخص نیست چه زمانی اندروید 6 مارشمالو برای نسخه جهانی این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد اما از آنجا که این اتفاق هم اکنون در کره رخ داده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که کم کم کاربران سایر کشورها به نوبت این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

mohammad

۱۳۹۵/۹/۳۰
آقا محمد من مدل 4Gدارم برج 2 براش اومده بود که 7 ماه قبل بود بستگی به رام گوشی داره که دیر اپدیت میاد

mohammad

۱۳۹۵/۹/۳۰
مدل گوشیت چیه. من مدل 4Gدارم هنگ نمیکنه تو گالری فقط تو بازی های سنگین یکم لگ داره. بله ریسیت کنید احتمالا درست بشه

Hazin

۱۳۹۵/۹/۲۵
سلام گوشی رو امروز آپدیت کردم اما دوربینش از کار افتاد چیکار کنم درست شه یکی کمکم کنه گوشیمن 900hسری اول ویتنامی هست

hazin

۱۳۹۵/۹/۲۵
سلام میخواهم بدونم با اندروید شش مشکلی برا گوشی به وجود نمیاد یکی از دوستان که آپدیت کرد دوربین گوشی کار نکرد گوشی 900h ویتنامی سری اول

125

۱۳۹۵/۹/۸
اخه htc رو با سامسونگ مقایسه میکنی?