خانهاخبار
ساعت LG Watch Urbane 2nd Edition با پشتیبانی LTE معرفی شد

ساعت LG Watch Urbane 2nd Edition با پشتیبانی LTE معرفی شد

نسخه دوم ساعت هوشمند LG Watch Urbane بالاخره با تاخیری 5 ماهه روانه بازار می‌شود. قیمت معقول و پشتیبانی از LTE می‌توانند به فروش هرچه بیشتر آن کمک کنند...
۱۳۹۵/۱/۵

همانطور که می‌دانید کمپانی ال‌جی جزو اولین برندهایی بود که ساعت هوشمند خود را با نام LG Watch Urbane روانه بازار کرد؛ در حالی که 5 ماه پیش منتظر رونمایی نسخه دوم این محصول بودیم و با تاخیر پیش‌آمده تقریبا از معرفی‌اش ناامید شدیم، بالاخره LG Watch Urbane 2nd Edition LTE اگرچه با تاخیری طولانی اما رونمایی شد. البته هنگام معرفی اولیه آن در ماه اکتبر 2015 نیز نسخه‌های محدودی به دست خبرگزاری‌ها رسید اما ظاهرا نسخه دوم ساعت‌های هوشمند الجی با یک مشکل سخت‌افزاری مواجه شده بود که عملکرد آن را در کارهای روزانه مختل می‌کرد.

 

image

 

در نام رسمی این محصول عبارت LTE مشاهده می‌شود؛ این بدان معناست که نسخه دوم LG Watch Urbane به اتصالات پرسرعت LTE دسترسی داشته و این ویژگی اولین‌بار است که در یک ساعت هوشمند مشاهده می‌شود.

یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی که در مورد Urbane 2nd Edition افتاد این بود که در ابتدا انتظار می‌رفت محصولی بر پایه webOS باشد حال‌آنکه این تصمیم تغییر کرده و Android Wear جایگزین آن شد. نکته جالب دیگر اینکه قیمت در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند الجی حدودا 199 دلار اعلام شده است؛ البته این قیمت فعلا مخصوص اپراتور AT&T بوده و قیمت جهانی آن تاکنون رسما از سوی الجی منتشر نشده است.

نظر شما درباره این ساعت چیست؟ آیا ساعت‌های هوشمند می‌توانند در آینده به طور کامل جایگزین ساعت‌های کلاسیک شوند و شرکت‌های بزرگ ساعت‌سازی سوئیسی و ژاپنی را ورشکست کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Mahdi

۱۳۹۵/۱/۲۸
سلام ، کی وارد ایران میشه؟؟

hossein

۱۳۹۵/۱/۶
بسیار هم نیازه مخصوصا برای کسانی که فبلت دارند چون احتمال سرقت رو کاهش میده

علی

۱۳۹۵/۱/۶
خوشگله جدا

نیما

۱۳۹۵/۱/۵
ساعت های الجی به خصوص این مدل خیلی عالی هستن

M

۱۳۹۵/۱/۵
به نظرم خيلي خوب مي باشد