خانهاخبار
افشای عکسی از باتری iPhone 7 و حجم احتمالی آن

افشای عکسی از باتری iPhone 7 و حجم احتمالی آن

طبق تصویری که اخیرا از خط تولید اپل منتشر شده احتمالا حجم باتری iPhone 7 مشابه با iPhone 6 باشد. این میزان اندکی از iPhone 6s بیشتر بوده و می‌تواند احتمال افزایش طول عمر باتری را افزایش دهد
۱۳۹۵/۱/۳

اگرچه اپل معمولا در ماه سپتامبر از پرچمداران خود رونمایی می‌کند اما ظاهرا iPhone 7 برای خودنمایی اندکی عجله داشته و مشخصات احتمالی آن یکی پس از دیگری در حال افشاشدن هستند. اخیرا تصویری که ظاهرا منتسب به باتری آیفون 7 است دست به دست می‌چرخد که برای اولین‌بار توسط Digi.Tech و سپس HDBlog.it منتشر شده بود؛ این تصویر حاوی یک باتری 7.04 وات‌ساعتی است که احتمالا در دل پرچمدار بعدی اپل جای خواهد گرفت. جالب است بدانید که iPhone 6s از یک باتری 6.61 وات‌ساعتی بهره می‌برد حال آنکه پرچمدار پیشین یعنی iPhone 6 به یک باتری 7.01 وات‌ساعتی مجهز شده بود که تقریبا هم‌اندازه با مورد مشابه در iPhone 7 است.

 

image

 

همانطور که مشاهده می‌کنید چیزی از ولتاژ باتری در این تصویر مشخص نیست اما با توجه به نزدیکی میزان وات‌ساعت در باتری iPhone 6 و iPhone 7 احتمالا میزان شارژدهی و حجم باتری پرچمدار 2016 نیز مشابه با پرچمدار 2014 خواهد بود.

همانطور که می‌دانید اپل قصد دارد با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون در آیفون 7، ضخامت آن را اندکی کاهش دهد اما افزایش حجم باتری iPhone 7 در مقایسه با iPhone 6s و روشی که اپل برای کاهش ضخامت گوشی در نظر خواهد گرفت می‌تواند برای کاربران جالب باشد.

پرچمدار اپل که احتمالا iPhone 7 نام خواهد داشت در ماه سپتامبر یعنی حدودا 6‌ ماه دیگر رونمایی می‌شود. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا خطوط پلاستیکی پشت گوشی حذف خواهند شد؟ با توجه به طراحی iPhone SE و شباهت کامل آن به iPhone 5s آیا زبان طراحی اپل دوباره به سری 5 باز می‌گردد؟ شما کدام طراحی را ترجیح می‌دهید؟ سری 5 یا 6؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱/۹
آیفون 7 چه زمانی معرفی میشه؟؟؟؟؟

جی اس ام

۱۳۹۵/۱/۵
سپتامبر ۲۰۱۶

mobin

۱۳۹۵/۱/۳
عذر میخوام چه زمانی رونمایی میشه از آیفون7؟ ممنون 3>

atb

۱۳۹۵/۱/۳
کلا اپل درحال درجا زدنه!!!