خانهاخبار
آیپد پرو 9.7 اینچی اپل معرفی شد

آیپد پرو 9.7 اینچی اپل معرفی شد

آیپد پرو جدید اپل با نمایشگری 9.7 اینچی همراه با قلم و کیبورد هوشمند در طی برگزاری کنفرانسی در ساختمان اصلی اپل معرفی شد.
۱۳۹۵/۱/۲

این روزها شاهد تغییراتی در روند طراحی آیپدهای اپل هستیم. این شرکت نیز همچون بسیاری از تولیدکننده‌های دیگر به سراغ تبلت‌هایی با کیبورد و قلم رفته تا بر آینده روبه رشد تبلت-لپتاپ‌های هیبریدی صحه گذارد.

اپل امشب نسل جدید آیپد پرو خود را معرفی کرد؛ آیپد پرو 9.7 اینچی. همانطور که می‌بینید نمایشگر این آیپد نسبت به عضو قبلی خانواده آیپد پرو کوچکتر شده و حالا خانواده آیپد پرو دو عضو 9.7 اینچی و 12.9 اینچی دارد.

آیپد پرو 9.7 اینچی به نمایشگر پیشرفته‌تری مجهز شده به‌طوری که نسبت به آیپد ایر 2، ۴۰ درصد رفلکس نور کمتری دارد و این در حالی است که ماکزیمم روشنایی آن ۲۵ درصد بیشتر شده است. نسل جدید آیپد پرو به ۴ اسپیکر و تراشه A9X مجهز شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت کیبورد هوشمند نیز با این تبلت عرضه می‌شود. اپل پنسل نیز از دیگر لوازم جانبی این آیپد است.

دوربین آیپد پرو 9.7 اینچی 12 مگاپیکسلی iSight است و برای اولین بار یک فلاش LED به دوربین پشتی آیپد اضافه شده است. این آیپد همچنین به قابلیت رتینا فلش که در آیفون 6 اس شاهد بودیم نیز مجهز است.

 

image

 

از دیگر لوازم جانبی عرضه شده برای این تبلت می توان به مموری ریدر و یک رابط مجهز به پورت USB برای اتصال دوربین اشاره کرد.

 

image
image

 

اما نکته جالب اینکه برای اولین بار آیپد در رنگ رزگلد نیز عرضه خواهد شد. درواقع آیپد پرو 9.7 تنها آیپد اپل است که با این رنگ به‌فروش می‌رسد. این تبلت در سه نسخه با حافظه ۳۲ گیگابایی و قیمت ۶۰۰ دلار، با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۷۵۰ دلار و با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد. پیش فروش آیپد پروی 9.7 از ۲۴ مارس و عرضه آن از ۳۱ مارس آغاز می‌شود. قیمت‌های مذکور مربوط به مدل‌های وای‌فای این تبلت بود و در کنفرانس صحبتی از قیمت مدل‌های سلولار آن به میان نیامد. 

همچنین در کنفرانس اعلام شد که آیپد پرو 12.9 اینچی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۱۰۰ دلار آماده عرضه در فروشگاه‌های اپل است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alireza_shirazi

۱۳۹۵/۱/۳
در آینده ایی نه چندان نزدیک یکیشرو میخرم .....

robin

۱۳۹۵/۱/۲
این خیلی عالیه. دوسش دارم. اگه پولشو خدا برسونه یکی بخرم :). ندارم که!!!