خانهمقاله‌ها
آموزش دانلود و نصب نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل

آموزش دانلود و نصب نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل

بالاخره مایکروسافت ویندوز 10 موبایل را برای گوشی های ویندوز فونی رسما منتشر کرد؛ نسخه ای از ویندوز که مدت هاست طرفدارانش را منتظر گذاشته است.
۱۳۹۵/۱/۱

بالاخره روز موعود فرا رسید و پس از تاخیری چندماهه که دیگر همه دوستداران ویندوز فون را خسته کرده بود مایکروسافت آرام آرام ویندوز 10 موبایل را برای گوشی های ویندوز فونی منتشر کرد. دیگر نه تنها ویندوز اینسایدرها بلکه همه کسانی که اکنون ویندوز 8.1 را بر روی گوشی خود دارند و در لیست اعلام شده مایکروسافت هستند باید منتظر دریافت آپدیت ویندوز 10 موبایل باشند.

این آپدیت به زودی راهی گوشی‌های لومیا 1520، 930، 640، 640 ایکس ال، 730، 735، 830، 532، 535، 540، 635 یک گیگابایتی، 636 یک گیگابایتی، 638 یک گیگابایتی، 430 و 435 و برخی گوشی های BLU خواهد شد.

 

image

 

برخلاف همیشه که نوتیفیکیشن آپدیت ویندوز را مشاهده می‌کردید این بار باید اپلیکیشن Upgrade Advisor را نصب کنید تا ببینید آپدیت برای گوشی شما منتشر شده است یا خیر و اگر آپدیت منتشر شده بود تنها کافی است بر روی آپگرید کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل به بخش Setting>Phone Update بروید و Check for Update را انتخاب کنید. پس از آن شما مثل همیشه نوتیفیکیشن دریافت آپدیت را خواهید دید.

شاید ویندوز 10 موبایل با تاخیر چند روزه به شما برسد اما این بار دیگر این نسخه از ویندوز مایکروسافت رسما منتشر شده و دیر یا زود برای گوشی شما هم منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

abbas

۱۳۹۶/۲/۱۴
سلام
ببخشید هنوز هم امکانش هست از طریق این برنامه از ۸.۱به نسخه نهایی ۱۰ اپدیت کرد؟
اخه میخاستم ب دلایلی دانگرید کنم ممنون میشم پاسخ بدید.

kosar

۱۳۹۵/۱۲/۶
اولا سلام ی سوال برام پیش اومده اونم اینه الان گوشی منsamsongمدلj2هستش حالا با این مدل گوشیم من قابلیت نصب این ویندوز رو روی گوشیم دارم ؟؟

سرندپیتی

۱۳۹۵/۱۱/۸
متخصص ، هر سیستم عاملی کاربردی داره، استفاده از سیستم عامل در حیطه توانایی هاش عاقلانه و عکس آن بیهوده است.
برای شما که متخصصی یه مثال میارم ، هیچ کس روی لپ تابش لینوکسی که روی مسیر یاب ماشینش هست رو نصب نمیکنه و برعکس هیچ کس روی مسیر یاب ماشینش مک نصب نمیکنه. اگر بخوایم از دید شما نگاه کنیم میتونیم نتیجه بگیریم که مسیریاب ماشین به دلیل اینکه از مک استفاده نمیکنه پس بدون کاربرد هست/.
وقتی یاد بگیریم هنگام حرف زدن تعصب رو بزاریم کنار اون زمان هست که تعصب رو گذاشتیم کنار و نه زمانی که بگیم ما متعصب نیستیم.
در حال حاضر ویندوز 10 روی سیستم اصلیم هست ، 30 درصد زمانم رو تو اوبونتو لایو جهت کد نویسی میگذرونم. اندروید روی تبلت و موبایل و متاسفانه به دلیل قیمت بالا تابحال از مک یا IOS استفاه نکردم ، پس نظری دربارش ندارم.

بزرگمهر

۱۳۹۵/۶/۱۹
کلا اندروید سیستم عاملی هست که نه تخصصیه نه نیاز به سواد بالایی داره برای همینه قالب مردم از اندروید استفاده میکنن اما ویندوز بخاطر تخصصی بودن و حرفه ای بودنش طرفداراش کم هستن که البته این ایراد نیست و اشکال اصلی از مردمه که توانایی کار با ویندوز رو ندارن.در کل من بین اندروید و ویندوز به طور قطع امتیاز کاملو به ویندوز میدم.این سیستم عامل فوق العادس.باید منطقی بود نه احساسی.

n

۱۳۹۵/۶/۱
Windows goshimo10 kardam settingesh pak shod(lumia1520) nmidonm hala chi kar konm