خانهاخبار
Apollo، پرچمداری از چین با 6 گیگابایت رم

Apollo، پرچمداری از چین با 6 گیگابایت رم

به تازگی گوشی‌های هوشمندی متنوعی از شرکت‌های بی‌نام و نشان در بازار عرضه می‌شوند که شاید هیچگاه نام انها را نشنیده باشیم اما با وجود تازه وارد بودن این شرکت‌ها، مشخصات سخت‌افزاری قوی و امکانات پیشرفته‌ای که در محصولات خود گنجانده‌اند سبب می‌شود که توجه خیلی از مردم به آن جلب شود.
۱۳۹۴/۱۲/۲۷

تا چند سال پیش شرکت‌های تولیدکننده نوظهور سعی می‌کردند با تولید محصولاتی ارزان در مقیاسی وسیع، خود را در بازار جا بیاندازند. به طور مثال شرکتی مثل هوآوی ابتدا با فروش گوشی‌های ارزان قیمت توانست اسم و رسمی پیدا کند و اکنون محصولات ارزشمندی دارد که از نظر قیمت با تولیدات کارخانجات قدیمی‌تر برابری می‌کند.
امروزه اما روش شرکت‌های تازه وارد عوض شده است. این شرکت‌ها برای مطرح کردن خود یک راست به سراغ تولید دستگاه‌هایی می روند که از نظر قدرت و امکانات نه تنها با پرچمداران سال برابری می‌کند بلکه در بعضی موارد از آنها نیز جلوتر است. 

 

image

 

شرکت چینی Vernee با تکیه بر این روش، گوشی هوشمندی ساخته است که می‌توان آن را یک غول به حساب آورد. Apollo فبلتی 5.5 اینچی با بدنه‌ای تمام فلزی است که از نمایشگری با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. درون این دستگاه از قوی‌ترین پردازنده مدیاتک یعنی Heilo X20 با 10 هسته پردازشی کمک گرفته شده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 12 گیگباایت حافظه داخلی قرار داده شده است.

دوربین اصلی Vernee Apollo کیفیت 21 مگاپیکسلی دارد و از سنسور IMX230 سونی بهره می‌برد. در قسمت جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده تا کاربران با بهترین کیفیت از خود سلفی بگیرند. در حالی که خیلی از شرکت‌های بزرگ هنوز به USB Type-C مهاجرت نکرده‌اند، آپولو این رابط جدید را به خدمت گرفته، ضمن اینکه نمایشگر آن مجهز به فناوری فورس تاچ خواهد بود.

شرکت چینی سازنده Apollo اعلام کرده که این گوشی هوشمند را از اواخر ماه آینده میلادی و با قیمتی رقابتی وارد بازار چین می‌کند اما هنوز برنامه ورود آن به سایر بازارها مشخص نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محم

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
کاوه عزیز!
هیچوقت به شرکتی تازه تاسیس کل پولتو اختصاص نده!
همون g5 رو بخر! این شرکت هنوز ثابت نکردهه که کارش خوبه یانه!

ramin

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
کی میاد ایران نیخوام اینو

امیرمحمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
دیگه شرکت های چینی از شرکت های چینی هم تقلید می کنند.
پشتش شکله میت8 است.

kaveh

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
ظاهرا عالیه...فقظ مشخصلا کلمل تر....قیمت...نمایندگی...میخواستم ال جی 5 بخرم...پشیمون شذم

هامون

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
با این عکس به قدرت Helio X20 پی میبرید :
http://cdn.androidcommunity.com/wp-content/uploads/2015/12/heliox20_gb.jpg
بنچمارک Multi Core این پردازنده در حد Intel Core i7 6600u (مورد استفاده در سرفیس بوک) هستش ....
هر چند اون دو هسته ایه (با فن) و این ده هسته ای ولی به هر حال رقم فوق العاده ایه