خانهاخبار
نشست رئیس هئیت مدیره و سهامداران شرکت لیگو با خبرنگاران

نشست رئیس هئیت مدیره و سهامداران شرکت لیگو با خبرنگاران

لیگو به عنوان یک برند تازه وارد در صنعت گوشی های هوشمند کار خود را با قدرت زیاد و برنامه ریزی دقیق شروع کرده است. در ادامه با این برند چینی و برنامه های آینده آن بیشتر آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶

در  روز شنبه مورخ 94/12/15 با حضور خبرنگاران رسانه‌های معتبر تکنولوژی ایران، نشست خبری با حضور آقای جانسون برگزار گردید که موارد ذیل از مهم‌ترین نکات بیان شده توسط آقای جانسون در این نشست خبری بود.

در سال ۲۰۰۹ میلادی، کمپانی OTEDA (کمپانی مادر برند Leagoo)  تاسیس گردید. در سال ۲۰۱۰ اولین گوشی موبایل نسل سوم این شرکت طراحی، تولید و عرضه شد. اولین گوشی هوشمند این شرکت نیز در سال ۲۰۱۱ به ‌تولید انبوه رسید. اُتِدا توانست در سال ۲۰۱۳ میلادی کارخانه تولید انبوه محصولات خود را راه‌اندازی کند و در ادامه آن برند لیگو را در سال ۲۰۱۴ به‌ طور رسمی معرفی کرد.

 

image

 

لیگو تمرکز خود را روی کیفیت بهتر، تنوع طراحی و ارائه سرویس های سریع و ویژه به مشتریان خود قرار داده است . لیگو تا کنون موفق به کسب دو جایزه ارزشمند  «بالاترین سرعت رشد برند در بازار های خارجی»  در سال ۲۰۱۴ و «پرفروش‌ترین برند صادرکننده در چین» شده است. کمپانی‌های بزرگی همچون ژاپن دیسپلی (در زمینه تولید نمایشگر گوشی)، مدیاتک (در زمینه تولید پردازنده‌های موبایلی) و سونی (در زمینه تولید سنسورهای دوربین) از شرکای تجاری ما در لیگو هستند. تیم لیگو از جوان‌ترین تیم‌های فعال در صنعت گوشی هوشمند است که رسالت خود را مشتری مداری و ایجاد تجربه ای غنی برای مشتریان خود می داند. لیگو از ابتدا با صادرات به یک کشور شروع شد و هم اکنون به حدود 30 کشور دنیا محصولات خود را صادر می نماید.

 

image

 

هدف دراز مدت ما در ارتباط با ایران قرار گرفتن لیگو در جایگاه 5 برند برتر بازار ایران است.

لیگو فعالیت خود را از حدود 8 ماه پیش در ایران شروع کرده و این اولین سفر من به ایران است و هم اکنون فروش و رشد فروش لیگو در ایران با شرایط خوبی پیش می رود.

ما شریک تجاری خود در ایران (شرکت نیک الکترونیک) را بخشی از مجموعه خود می دانیم و با تقویت و حمایت از این شرکت سرویس های بهتری به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

خوشبختانه ایران به لحاظ جغرافیایی و ارتباطی شرایط خوبی با کشورهای همسایه دارد و موقعیت خوب ایران به ما این امکان را می دهد که ایران را به عنوان مرکز فروش و سرویس تولید بازار لیگو در نظر بگیریم.

همکاری با گروه جهان الکترونیک (کمپانی مادر نیک الکترونیک) این امکان را به ما می دهد که برنامه تولید تعدادی از گوشی های خود را در ایران با پتانسیل و مهارت و دانش مجموعه جهان الکترونیک دنبال نماییم.

بخش اعظم تولیدات لیگو به کشورهای مختلف صادر می شود، چون شرکت لیگو رویکرد صادراتی و بین المللی دارد.

لیگو در مالزی جزو 6 برند پرفروش در بازار است و خوشبختانه در مالزی و آسیای جنوب شرقی و آسیای غربی رشد و سهم بالایی از بازار داشته‌ایم و اخیرا هم به خاورمیانه (ایران) وارد شده‌ایم.

لیگو تصمیم گرفته به بازار آمریکا وکانادا نیز وارد شود و از پایان سال 2015 فعالیت خود را در کانادا برای این منظور شروع نموده است.

سه ویژگی متمایز لیگو برای فروش و جذب و رضایت مشتریان خود کیفیت بسیار خوب، طراحی متنوع و متمایز و قیمت رقابتی است.

در آینده نزدیک ما با تولید سری جدید شارک و ویژگی خاص این سری به استقبال سلایق بیشتری از مشتریان می‌رویم. گوشی شارک ۱ با ظرفیت باتری 6300 میلی آمپر ساعت و شارژر ۳ آمپری در کمتر از 3 ساعت شارژ می شود و حداقل سه شبانه روز می تواند بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

 

image

 

لیگو افراد و همکارانی جوان و ساختارهای فعال دارد که برای این شرکت امکان ارائه نوآوری، خلاقیت و سرویس های سریع و قیمت خوب را فراهم می نماید.

شایان ذکر است در روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ماه طی مراسم باشکوهی در هتل ارگ شهر تاریخی یزد و با حضور نزدیک به ۳۰۰ نفر از فعالان، عمده و خرده فروشان شاخص ایران، مدیران لیگو و مقامات این استان، برند لیگو و گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت معرفی گردید. این همایش درواقع چهارمین همایش سراسری و بزرگ لیگو بعد از مراسم رونمایی از این برند در تهران، مشهد مقدس و تبریز است که در مهر ماه، دی ماه و بهمن‌ماه سال جاری برگزار گردید.

از مهم‌ترین اتفاقات این مراسم به حضور رئیس هیئت مدیره لیگو (رهبر لیگو و سهامدار اصلی این کمپانی)، آقای جانسون و مدیر مارکتینگ این کمپانی می توان اشاره  کرد که از اهمیت و وسعت بازار ایران و تلاش‌های گروه نیک الکترونیک در تصاحب بخشی از این بازار رقابتی برای این کمپانی چینی نشان دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهراد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶
لوپ کلام :دوستان بی مارکو نشون نخرید چون امواج وتشعشوع های این گوشی ها توسط هیچ سازمانی سنجیده و مشخص نشده و ریسک ابتلا به سرطان و بیماریهای ناشنخته رو به شدت بالا میبره