خانهاخبار
تصاویری از رابط کاربری تاچ‌ویز در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

تصاویری از رابط کاربری تاچ‌ویز در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج علاوه بر اینکه از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، جدیدترین نسخه از رابط کاربری تاچ ویز را روی خود دارند. در این مطلب می‌توانید نگاهی به تغییرات ظاهری این رابط کاربری در پرچمداران جدید سامسونگ بیاندازید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۴

حدود 10 روز پیش سامسونگ از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد، گوشی‌هایی که علاوه بر سخت‌افزارهای جدید و ارتقا یافته، آخرین نسخه سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو را روی خود نصب دارند.
گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج مثل سایر محصولات اندرویدی سامسونگ، از رابط کاربری TouchWiz استفاده می‌کنند، رابطی که با وجود ویژگی‌ها و امکانات زیاد نسبت به اندروید خالص، همیشه از نظر سنگین بودن، مصرف زیاد حافظه و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض متعدد، مورد بازخواست قرار گرفته است.
پیش از معرفی رسمی گلکسی‌های جدید، مطمئن بودیم که سامسونگ نسخه جدیدی از رابط کاربری تاچ‌ویز را با بهبودهای ظاهری و باطنی در این دو به کار خواهد گرفت، نسخه‌ای که گفته می‌شود باز هم سبک‌تر شده و تعداد اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کمتری روی آن نصب است.
در گالری زیر می‌توانید تصاویر جدیدترین نسخه از رابط کاربری تاچ‌ویز را که در گوشی‌های گلکسی اس7 و اس7 اج استفاده می‌شود را ببینید و بفهمید که این نسخه نسبت به قبل چه تغییراتی کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

GALAXY

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
رابط کاربری Galaxy s6 هم دقیقا همین شکل شده در اندروید ۶.۰.۱

جواد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴
خوشبحال اونا که میتونن بخرن

yh

۱۳۹۴/۱۲/۱۴
شبیه رابط کاربری چند سال پیش گوشی های آندرویدیه.. مثل ایسوس-هواوی