خانهاخبار
نمونه عکس گرفته شده با دوربین HTC One M10

نمونه عکس گرفته شده با دوربین HTC One M10

حدود یک ماه به رونمایی رسمی از اچ تی س وان ام 10 باقی مانده و اکنون نیز نمونه عکسی با دوربین این گوشی فاش شده؛ عکسی که جزئیات در آن به خوبی مشخص است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۲

هر روز اطلاعات در مورد One M10  اچ تی سی کاملتر می‌شود و امروز هم اطلاعات جدیدی در این رابطه به دست آمده است. پیشتر  نام پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی تایید شده و اکنون نام آن در لیست پرس و جوی آنلانی در سایت اچ‌تی‌سی دیده شده است.

 

image

 

علاوه بر این نمونه عکسی نیز از دوربین این گوشی دیده شده است. هرچند عکس از کیبرد کثیف اصلا هیجان‌انگیز نیست اما به نظر می‌رسد جزئیات در این عکس، که برای رقابت دوربین گوشی‌ها است، به خوبی نمایش داده شده است.

 

image

 

این عکس دقیقا بخشی که دوربین فوکوس کرده را نشان می‌دهد، دوربینی با اپرچر f/1.9. اندازه اپرچر نسبت به وان ام 9 این شرکت بهبود خوبی پیدا کرده و اچ‌تی‌سی تلاش کرده تا از رقیبانی چون جی 5 با اپرچر f/1.8 و گلکسی اس 7 با اپرچر f/1.7 عقب نماند.

این عکس با نرخ 16:9  گرفته شده و رزولوشن 2250 در 4000 پیکسل دارد. در نرخ 4:3 رزولوشن برابر با 3000 در 4000 پیکسل برای دوربین 12 مگاپیکسلی می‌شود که با شایعات قبلی سازگار است.

می‌دانیم که HTC پرچمدارا خود را 11 آوریل معرفی خواهد کرد  و با توجه به این اطلاعات که تقریبا دقیق است خریداران از همین حالا می‌توانند تصمیم بگیرند که به سراغ پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی بروند یا خیر!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Nima

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
اگر دقت کنید این عکس کلی نکته داره که شما متوجه نیستید!
مکان و لنز کاملا کثیف که با این حال بهترین عکس رو با جزئیات کامل ثبت کرده.
واقعا نمیدونم شما به چه چیزی از عکس دقت میکنید که فقط نظر میدید...

مهمان

۱۳۹۴/۱۲/۱۴
خدا کنه مثه m9 خراب نکنه?

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
این M10 یا نوکیا؟

yh

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
چه ربطی داره؟!!!! تویی که تو عطش دیدن گوشی جدید اچ تی سی هستی و داری لحظه شماری میکنی که ببینیش و به خاطر دیر کردش اینقدر تو ذوقت خورده رو به چیزای دیگه ربطش نده.... حداقل به بازخورد اس 7 تو این سایت نگاه کن بعد کلمه ابر قدرت رو درش به کار ببر... همه این کمپانیها الان دارن تکنولوژیهای 3 سال پیش اچ تی سی رو استفاده میکنن...

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
عزیزم مطمئنن که این نیست 100% با S7 و G5 برابری خواهد کرد .