خانهاخبار
بعد از آیپد پرو حالا آیفون پرو در راه است

بعد از آیپد پرو حالا آیفون پرو در راه است

به نظر می‌رسد باید خود را برای معرفی رده جدید آیفون‌ها، یعنی iPhone Pro آماده کنیم.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا آیپد پرو تنها دیوایس iOS نباشد که پسوند «پرو» را خواهد داشت. بر اساس شایعات جدید که شنیده شده اپل در پاییز سال آینده آیفون پرو را در کنار آیفون 7 معرفی می‌کند. آنطور که شنیده شده این محصول از قابلیت‌های عکاسی بهتری با دو دوربین اصلی بهره خواهد برد.

پیشتر هم زمزمه‌هایی مبنی بر تولید آیفونی با دو دوربین اصلی شنیده شده بود و حال به نظر می‌رسد ما می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که به غیر از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، نسخه سومی نیز خواهیم داشت.

 

image

 

وب‌سایت چینی MyDrivers از چین ادعاکرده که این نسخه سوم آیفون پرو نام خواهد داشت. محصولی که حرفه‌ای تر از دیگر محصولات سری آیفون اپل خواهد بود و کاملا با آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون SE متفاوت است.

هنوز از جزئیات خبرهای چندانی به گوش نرسیده و حتی چندان هم نمی‌توان به این گزارش استناد کرد. بنابراین نباید چندان از عدم معرفی احتمالی این محصول در پاییز جا خورد.

به نظر شما اگر وجود این محصول واقعیت داشته باشد، به غیر از دوربین در چه بخش‌هایی با آیفون معمولی تفاوت دارد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
نترس شرکتای دیگه مثل اپل عقده ای نیستن.وقتی داره شبیه سامسونگ میشه یعنی داره پیشرفت می کنه

Mohamad

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
Apple hichvaght nmiad az in kara saghil anjam bede mesle 2 dorbin poshte dastgah kare moderni nist

سینا

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دوربین دوتایی که ایده اچ تی سیه خداکنه برا این کچی کاری از ی شرکت دیگه شکایت نشه از اپل
اگه این خبر درست باشه اپلم اقتاده رو دور اینکه چن مدل متفاوت برا راضی نگه داشت مشتریاش بده بیرون(همون کاری ک سامسونگ داره الان انجام می ده و شرکتای دیگه البته سامسونگ بیشتره)
این گوشی اگه از اپل های عادی بهتر باشه ینی قیمتش می شه بالای 4میلیون تومن توی ایران دیگه هرکس بگه می ارزه این قیمت باید بهش شک کرد بازم می گم کارایی رو باید قیمت رو با کارایی سنجید فک نکنم ی گوشی با این امکانات 4میلیون بیارزه (هرچن دوستان اپلی حتی اگه صد میلیون قیمت گوشی باشه باز می گن می ارزه یکپارچگی و فلان و فلان)
واقعا باید چ امکانات و قابلیتهایی رو این گوشی گذاشته می شه ک ب قیمتش بی ارزه اگه فقط درحد ارتقا باشه اصلا