خانهاخبار
سامسونگ، چهارمین سازنده برتر پردازنده موبایل

سامسونگ، چهارمین سازنده برتر پردازنده موبایل

سامسونگ با افزایش سهم پردازنده‌های اگزینوس خود در گوشی‌های موبایل، توانسته رتبه خود را به چهارمین تولیدکننده برتر SoC در جهان ارتقا دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و تولید تراشه موبایل دستی بر آتش دارد. این شرکت با افزایش سهم تراشه‌های خود توانسته است به جمع 5 شرکت برتر جهان در این صنعت وارد شود.
رسیدن سامسونگ به این سطح به‌لطف گسترش استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده عملی شده است؛ پردازنده‌هایی که در سال 2015 در بیش از 500 میلیون دستگاهی به کار رفت که حدود 15 درصد تولیدات این شرکت را تشکیل می‌دهند.

 

image

 

در این فهرست کوالکام، تولیدکننده تراشه‌های اسنپ‌دراگون، همچنان صدرنشین است و شرکت‌‌های اپل و مدیاتک در رده دوم و سوم قرار گرفته‌اند. پس از این سه شرکت، سامسونگ چهارمین سازنده برتر تراشه‌های موبایل شناخته می‌شود و Spredtrum، با یک رده سقوط، پنجم است.
با ورود Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به بازار و استفاده بیشتر از پردازنده‌های اگزینوس در محصولات سال 2016، انتظار داریم که سامسونگ بتواند باز هم سهم خود را در بازار پردازنده‌ها بهبود ببخشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

ali

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
اینا میزان تولیده نه قدرت پردازش

ABOLFAZL

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
بله دوست عزیز همینطور است الان در حال حاضر اول سامسونگ است و اپل با اختلاف 2درصد نسبت به سامسونگ دوم است .
پرچم سامسونگیا بالاست

h.seyedi

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
درسته. در واقع سامسونگ پردازنده های طراحی شده توسط اپل رو فقط می سازه و در طراحی اونها نقشی نداره.

Amir

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سلام دوستان،همین طور که دیدید اخبار منتشر شده حقایق زیادی رو مطرح میکنه،SnapDragon قویترین پردازنده موبایل هست که شرکتی مثل اپل نتونسته اسنپ رو کنار بزنه و فکر هم نمیکنم بتونه بزنه،خلاصه اسنپ تکه خصوصا اسنپ 820،Live me Snap.;)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آره سامی و جدیدا یه شرکت چینی می سازن.کامل که سامی نمی سازه و اپل فقط اونو بذاره تو گوشیاش و تمام.خودشم یه کارایی باهاش می کنه.شاید به خاطر این گذاشتنش.درضمن این از نظر سهمه ولی از نظر عملکرد اگزینوس اوله