خانهاخبار
معرفی اپلیکیشن‌هایی که در خانه‌تکانی سال نو به کمک شما می‌آیند

معرفی اپلیکیشن‌هایی که در خانه‌تکانی سال نو به کمک شما می‌آیند

فکر می‌کنید اسمارت‌فون‌ها می‌توانند در انجام خانه‌تکانی سال نو به ما کمک کنند؟ با این مطلب همراه شوید تا برخی از اپلیکیشن‌هایی را که در این روزها به کمک ما می‌آیند مرور کنیم.
۱۳۹۴/۱۲/۱۰

ایام نوروز نزدیک است و، مثل هرسال، همه ما شرایط را برای شروع سال نو آماده می‌کنیم. خریدهای شب عید و مرمت و تعمیر خانه و وسایل نقلیه از کارهایی است که همیشه قبل از عید نوروز آغاز می‌کنیم، اما از همه این‌ها مهم‌تر تمیزکاری‌های خانه است که معمولا مادر خانواده با کمک دیگر اعضای خانه به آن می‌پردازد و سخت‌ترین کار قبل از عید است. 
بد نیست برای ساده‌تر و سریع‌تر کردن این فرایند سنگین دست به ترفندهایی بزنیم! در این مطلب به بررسی اپلیکیشن‌هایی می‌پردازیم که در این ایام به کمک ما می‌آیند و، مثل همیشه، باز هم تکنولوژی به یاری ما انسان‌ها می‌شتابد!

 

image

 

حتما در ذهن شما هم این سوال شکل گرفته که یک اپلیکیشن چگونه می‌تواند در تمیزکاری‌های خانه به ما کمک کند. درست است که این اپلیکیشن ها نیروی انسانی نیستند، اما برای سهولت در خانه‌تکانی روش‌هایی به ما می‌آموزند که با کمترین امکانات، بدون نیاز به بخارشوی و وسایلی از این قبیل، بتوانیم در کمترین زمان ممکن خانه و لباس‌هایمان را تمیز کنیم.
مشکلاتی از قبیل پاک کردن خط و خش از روی میز، کثیفی دیوار و لک شدن مبل، شستن لباس‌های کتان، برفک یخچال و تمیز کردن طلا و جواهرات است که این تمیزکاری‌ها را برای ما سخت می‌کند. تعدادی ریزه‌کاری مانند انتخاب گلدان مناسب برای گیاهان و روش درست پاک کردن مانیتور و تلویزیون یا برفک‌های یخچال نیز در این میان کار را سخت‌تر می‌کند. تمام این موارد نکاتی دارد که با رعایت آنها می‌توانید به‌سادگی و در کمترین زمان از پس همگی‌شان بربیایید. در لیست زیر بهترین اپلیکیشن هایی را آورده‌ایم که برای کمک به ما در این روزها مفیدند و می‌توانید با نصب آنها برنامه‌ریزی منظم‌تری برای خانه‌تکانی سال نو داشته باشید.

 

اسرار خانه‌ تکانی

دانلود اپلیکیشن اسرار خانه‌تکانی

 

image
 
image

 

خونه تکونی حرفه‌ای

دانلود اپلیکیشن خونه تکونی حرفه ای

 

image

 

ترفندهای خونه تکونی

دانلود اپلیکیشن ترفندهای خونه تکونی

 

 

image
 
image

 

فوت و فن خونه تکونی

دانلود اپلیکیشن فوت‌وفن خونه تکونی

 

image
 
image

 

خونه تکونی

دانلود اپلیکیشن خونه تکونی

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)