خانهاخبار
پرچمدار جدید اچ‌ تی سی به زودی معرفی خواهد شد

پرچمدار جدید اچ‌ تی سی به زودی معرفی خواهد شد

چندی است که شایعات در مورد پرچمدار جدید HTC به گوش می‌رسد، اما هنوز تاریخی برای معرفی این گوشی اعلام نشده است. گفته‌های یکی از معاونان آزمایشگاه اچ تی سی از نزدیک بودن رونمایی این محصول خبر می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۹
image

 

ماه گذشته بود که شر وانگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اچ‌تی‌سی، گفت که اکنون واقعیت مجازی برای شرکت متبوعش بیش از گوشی‌های هوشمند اهمیت دارد. همچنین این شرکت در MWC 2016 نسخه‌ای از هدست واقعیت مجازی خود را با نام HTC Vive معرفی کرد و پیش‌فروش این محصول از هفته آینده آغاز می‌شود. حال اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر این که گویا هدف HTC از توسعه این هدست این بوده که آن را به بخشی از پرچم‌دار جدیدش تبدیل کند.

اچ‌تی‌سی در کنگره موبایل بارسلون هیچ پرچم‌داری برای معرفی با خود نیاورده بود، اما بنا به گفته‌های درو بمفورد، یکی از معاونان Creative Labs اچ‌تی‌سی، به زودی اطلاعیه مربوط به پرچم‌دار جدید این شرکت منتشر خواهد شد. آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در بازار گوشی‌های هوشمند One M9 بود که در زمینه فروش چندان موفق ظاهر نشد. پس از عرضه این گوشی، اچ‌تی‌سی تمرکز خود را به دستگاه‌های میان‌رده معطوف کرد. اما اخیرا شایعاتی در مورد One M10 منتشر شده است. 

بمفورد می‌گوید:

ما کاملا متعهد شده‌ایم که مطلوب‌ترین و بهترین گوشی‌های جهان را تولید کنیم؛ سری One و M در بخش گوشی‌های حرفه‌ای و سری Desire در بخش میان‌رده‌ها.

بمفورد در ادامه صحبت‌هایش اشاره می‌کند که شرکت اچ‌تی‌سی به زودی محصولاتی جذاب به بازار عرضه خواهد کرد.

تاکید بمفورد بر محصولات جذاب می‌تواند سرنخ‌هایی به ما بدهد. ممکن است اچ‌تی‌سی به دنبال به‌کارگیری تکنولوژی واقعیت مجازی به همراه پرچم‌دار بعدی‌اش باشد. در این صورت احتمال دارد که محصول این شرکت تایوانی با استقبال بازار نیز روبرو شود.

بمفورد در ادامه اضافه می‌کند:

این روزها یکی از جذابیت‌های طراحی تعاملی این است که چگونه بتوانید دستگاه‌های جداگانه خود را در قالب یک سیستم با همدیگر سازگار کنید. این کار به کمک گوشی‌های موبایل، گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی در سطوح بالاتری نیز عملی است. به این فکر کنید که چگونه این محصولات می‌توانند با یکدیگر تعامل کنند.

بر اساس شایعات منتشرشده، HTC One M10 صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت. گفته می‌شود دوربین اصلی آن 12 اولتراپیکسل است و رم این محصول 4 گیگابایت. احتمالا حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایت است و از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
من فکرشم نمی کنم که M10 بهتر از اون دو تا باشه

ممد

۱۳۹۴/۱۲/۹
ای جااان بد جور منتظرشم چه شود عشق htc

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۲/۹
ای کاش هر چه زودتر معرفی بشه تا خریدار سراغ گوشی های S7 و G5 نره ! مطمئنن بهترین گوشی سال 2016 همین گوشی خواهد بود یعنی M10
با آرزوی موفقیت برای HTC

مرصاد

۱۳۹۴/۱۲/۹
من همیشه به این شرکت علاقه خاصی داشتم ولی امسال کارش خیلی سخته رقبای سرسختی داره ولی امیدوارم بتونه محصول موفقی معرفی کنه.

yh

۱۳۹۴/۱۲/۹
htc در بهترین شرایط قرار داره.. اونایی که فکر میکنن در لبه تیغه سخت در اشتباهن....اچ تی سی خودش دوست نداره بیش تر از یک مقدار مشخصی گوشی تولید کنه و بفروشه... چون توسعه بیشتر مساویست با احتمال ورشکستگی بیشتر.... اگر دقت کنید اچ تی سی زیاد تبلیغ نمیکنه اگر قرار بود بیشتر بفروشه مثل سامسونگ و هواویی تمام طول سال تلویزیون و روزنامه و بیلبوردهای تبیلغاتی رو تصرف میکرد تا بفروشه... فقط به صورت محدود و هدف دار اونم برای گوشیهای خاصش که زیاد با اقبال بازر روبرو نشدند تبلیغ میکنه مثل m9 در پارسال که به مدت یه ماه تبلیغ کرد یاa9 که میخواست ناکامی m9رو جبران کنه به همین خاطر یه مدت تبلیغش کرد و موفق هم شد... من فقط این نوید رو به شما میدم که طبق ادعای شر وانگ مدیر اچ تی سی بعد دیدن تصاویر ثبت شده توسط G5 و s7 .. به صراحت گفته مطمئن باشید دوربین بکار رفته در m10‌بسیار قدرتمند تر از این دو محصول است و تصاویر خارق العاده ایی ثبت میکنه ... شما اینو بزارید در کنار کیفیت بسیار عالی و بینظیر ساخت و طراحی زیبای سری m و رابط کاربری بینظیرش تا ببینید با بهترین گوشی 2016 در آینده نزدیک روبرو خواهیم شد... البته دوربین جلوی گوشی هم 5 اولترا پیکسل شده که ادعا کرده دوربین سلفی هیچ اسمارت فونی به کیفیت اون نخواهد رسید... این خبر رو دو روز پیش منتشر شده ولی نمیدونم چرا هنوز اشاره ایی بهش نشده