خانهاخبار
پیش فروش گوشی‌های گلکسی S7 و S7 edge در ایران آغاز شد

پیش فروش گوشی‌های گلکسی S7 و S7 edge در ایران آغاز شد

کمتر از یک هفته پیش سامسونگ اقدام به معرفی پرچمداران جدید خود در MWC کرد و بسیاری از علاقه مندان منتظر حضور این دو گوشی در بازار ایران هستند.
۱۳۹۴/۱۲/۶

در حالیکه فروش جهانی گوشی‌های جدید سامسونگ هنوز آغاز نشده است، برخی فروشندگان ایرانی اقدام به پیش‌فروش این دو محصول کرده‌اند.  قیمتی نیز که برای این دو محصول اعلام کرده اند جالب توجه است. برای نسخه 32 گیگابایت S7 حدود 3100000 تومان و برای نسخه 32 گیگابایت S7 edge حدود 3500000 تومان از علاقه مندان این دو گوشی دریافت می‌شود. این فروشندگان زمان تحویل گوشی به خریداران را 20 اسفند اعلام کرده‌اند. این قیمت ها با توجه به قیمت جهانی S7، که حدود 700 دلار تعیین شده، کمی بی ربط است. احتمال می‌رود این دو گوشی، طبق روال سال گذشته، فروردین ماه رسما به بازار ایران عرضه شوند. اگر شما هم علاقه دارید قبل از دیگران گوشی‌های جدید سامسونگ را داشته باشید، توصیه می‌کنیم کمی صبر کنید تا بتوانید این گوشی ها را با قیمت واقعی تر خریداری کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

متین

۱۳۹۵/۱/۹
مثلا چقد صبر کنیم تا s7 رو به قیمت واقعیش خریداری کنیم ؟ ;-)

مجتبی

۱۳۹۴/۱۲/۱۴
اگه 7s بود ارزششو داااااشت ولی s7 ارزششو نداررررررررررررره

يونس

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
سلام
من چطوري ميتونم اس ٧ رو پيش خريد كنم؟
ممنونم

آریا

۱۳۹۴/۱۲/۹
تو به 3500 میگی یخورده مرفه بی دردی دیگه

erfan

۱۳۹۴/۱۲/۷
الان یه خورده قیمتش بالاست بعد از یه مدت که گذشت قیمتش مناسب میشه اونوقت ارزش خرید داره البته الانم ارزش خرید داره نه که نداره فقط قیمتش یه خورده بالاست همین پس باید یکم صبر کنیم