خانهاخبار
اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با Xiaomi Mi5

اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با Xiaomi Mi5

شیائومی از غول جدیدش در کنگره موبایل بارسلون رونمایی کرد. یکی از نقاط قوت می 5 دوربین قدرتمندش است. حال نمونه تصاویر ثبت‌شده با این دوربین منتشر شده است.
۱۳۹۴/۱۲/۷
image

 

جدیدترین پرچم‌دار استارت‌آپ شیائومی، که یکی از ارزشمندترین استارت‌آپ‌های جهان است، Xiaomi Mi 5 نام دارد که از نظر عملکرد و امکانات یکی از غول‌های بازار تلفن هوشمند در سال 2016 خواهد بود. صفحه نمایش 5.2 اینچی با پردازنده اسنپدراگون 820 و قیمت پایه فقط 310 دلار این محصول را بسیار دوست‌داشتنی کرده است. طراحی این نسخه نیز بهبود یافته و در آن از فریم فلزی استفاده شده و در دو نسخه با پشت شیشه‌ای و سرامیکی عرضه خواهد شد.

اما یکی از پیشرفت‌های خوب این گوشی نسبت به نسل قبلی آن دوربینش است؛ جایی که شیائومی از سنسور 16 مگاپیکسلی جدید Sony IMX298 استفاده کرده و دوربین این محصول را قادر ساخته تصاویری با جزئیات بالا و فوکوس دقیق ثبت کند. علاوه بر این قابلیت جدیدی که در این دوربین دیده می‌شود تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) چهارمحوره است و شیائومی ثابت کرده که این لرزشگیر از مدل استفاده‌شده در آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس کارایی بسیار بهتری دارد.

جالب است بدانید که در گوشی‌های امروزی معمولا از تثبیت‌کننده تصویر 2محوره استفاده می‌شود و تعداد بسیار کمی از گوشی‌ها تثبیت‌کننده 3محوره دارند. اما دوربین می 5 با برخورداری از تثبیت‌‌کننده 4 محوره قادر است تصاویری با ثبات بسیار بهتر ثبت کند و همچنین هنگام عکس‌برداری از نمای نزدیک عملکرد بهتری داشته باشد.

دوربین جلو دستگاه 2 میکرون پیکسلی است و قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 4 مگاپیکسل را دارد. خوب است بدانید دوربین‌های معمول فعلی اندازه‌ای برابر 1.1 میکرون پیکسل دارند و این افزایش اندازه باعث می‌شود دوربین بتواند نور بیشتری دریافت کند و در محیط‌هایی با نور کم تصاویر بهتری ثبت کند.

برای دیدن کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین می 5 شما را به دیدن نمونه‌هایی دعوت می‌کنیم که شیائومی رسما منتشر کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ایگرگ

۱۳۹۴/۱۲/۸
بله دوست عزیز

ایگرگ

۱۳۹۴/۱۲/۸
بله دوست عزیز

مجید

۱۳۹۴/۱۲/۷
بطور عادی خیر دوست عزیز ولی اگر کاور مخصوص تهیه کنید این امکان وجود دارد ولی متاسفانه این کاور در ایران موجود نیست :(

adroit

۱۳۹۴/۱۲/۷
دم سازنده دوربین گرم !

mohammadreza

۱۳۹۴/۱۲/۷
ببخشید سوالمو اینجا بیان میکنم چون نظر تازه بود اینجا میخام بگم لطفا ممنون میشم جوابه بندرو بدین ایا گوشی galaxy a7مدل 2015ایا از وایلرس شارژر پشتیبانی میکنه اگه جوابمو بدین واقعا ممنون میشم