خانهاخبار
سامسونگ و مایکروسافت، تولیدکنندگان بهترین محصولات 2015

سامسونگ و مایکروسافت، تولیدکنندگان بهترین محصولات 2015

در نمایشگاه MWC 2016 کمپانی‌های سامسونگ و مایکروسافت به‌دلیل محصولات سال گذشته‌شان نیز خبرساز شدند. بهترین تلفن هوشمند و ساعت هوشمند ۲۰۱۵ از سامسونگ و بهترین تبلت ۲۰۱۵ از مایکروسافت انتخاب شد.
۱۳۹۴/۱۲/۵

پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ همچنان خبرساز می‌شوند. در جریان نمایشگاه MWC 2016 از گوشی Galaxy S6 edge‌ سامسونگ به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ یاد شد.

محصول موفق سال گذشته سامسونگ، که حالا با Galaxy S7 edge جایگزین شده است، موفق شد بالاتر از رقبایی همچون G4 و سری Z5 سونی، مقام بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند.

همچنین ساعت هوشمند Gear S2، که در دو مدل Classic و 3G عرضه شده بود و مدل جدید Classic 3G آن نیز در MWC 2016 معرفی شد، مقام اول را در گروه Connected Consumer Electronic Device یا لوازم الکترونیکی مصرفی اتصال‌پذیر به دست آورد. DJ Koh، مدیرعامل سامسونگ موبایل، در این‌باره گفت: «ما مفتخریم که امروز به عنوان پیشرو در این صنعت شناخته شده‌ایم.»

بهترین‌های ۲۰۱۵ در گروه تبلت‌ها نیز از محصولات ردموندی‌ها انتخاب شد. تبلت Surface Pro 4 مقام بهترین تبلت ۲۰۱۵ را به دست آورد که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران نیز شایستگی این انتخاب را داشت.

image

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

robin

۱۳۹۴/۱۲/۵
تقلید کرده خخخخخ

mehrshad

۱۳۹۴/۱۲/۵
نه الان میان میگن تقلید کرده خخخخخخخ

علی

۱۳۹۴/۱۲/۵
الان میان میگن فتوشاپه
خخخ