خانهاخبار
تماشا کنید: نحوه قرار گرفتن ماژول دوربین Cam Plus روی LG G5

تماشا کنید: نحوه قرار گرفتن ماژول دوربین Cam Plus روی LG G5

نمایشگاه MWC 2016 در حال برگزاری است و ال جی نیز کارت برنده خود را در این نمایشگاه رو کرد! جی 5 محصولی ماژولار است که به کاربر اجازه می‌دهد، بسته به نیازش، قطعات حرفه‌ای‌تری روی گوشی نصب کند.
۱۳۹۴/۱۲/۸

در این ویدئو نحوه قرار دادن ماژول دوربین کم پلاس روی جی5 را تماشا می‌کنیم. برای اضافه کردن این ماژول باید باتری را از گوشی خارج کنید و آن را روی ماژول کم پلاس قرار دهید تا بتوانید از امکانات دوربین بهتر و حرفه‌ای‌تری بهره‌مند شوید. اگر به عکاسی علاقه دارید، احتمالا این بخش مورد علاقه شماست، چون در این ویدئو خواهید دید که چگونه می‌توان جی5 را به دوربین عکاسی حرفه‌ای تبدیل کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتفاقات و اخبار نمایشگاه MWC 2016 می توانید از صفحه اختصاصی جی‌اس‌ام استفاده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Hadiis

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
منم همین مشکل رو دارم

کیوان

۱۳۹۵/۸/۲۲
بله آقای سیروان...من بردم نمایندگی و مشکل یکی دو نفر دیگه هم بود. از من گرفتن و ظاهرا یه اپدیت یا تنظیماتی انجام دادن و درست کردن...الان درست کار میکنه و شارژ میشه. دوام شارژش هم خیلی بیشتره

Sirvan

۱۳۹۵/۸/۲۱
Dadash manam moshkel shoma ro daram
Dorost shod vase shoma?

کیوان

۱۳۹۵/۵/۲۳
من گوشیمو با پک که همراه با camplus بود خریدم...باطری رو بهش نصب و گوشی رو روشن کردم..گوشی روشن میشه ولی کمپلاس نه..گفتن باید اینهم شارژ بشه، گوشی رو به شارژ وصل کردم..باطری گوشی شارژ کامل شد ولی چراغ camplus چشمک زن قرمز موند..کلا حدود 8 ساعت زدم تو شارژ! اتفاقی نیفتاد! البته کلید و روشن خاموش کمپلاسو هم چندبار بالا پایین کردم اما تغییری ایجاد نشده! این کم پلاس الان خرابه ؟!

mh

۱۳۹۵/۳/۲۰
سلام یه سوال داشتم:ممکنه که برای تعویض ماژول گوشی اسیب پیدا کنه و یا اون قسمتی که باعث میشه ماژول در اون جا بره بشکنه؟؟