خانهاخبار
قاب رسمی سامسونگ برای گلکسی S7 با امکان اتصال لنز دوربین

قاب رسمی سامسونگ برای گلکسی S7 با امکان اتصال لنز دوربین

به نظر می‌رسد سامسونگ برای تولید لوازم جانبی پرچمدار جدید خود برنامه‌ریزی کرده است. در نمایشگاه MWC 2016 از قابی برای گلکسی اس 7 رونمایی شده که امکان اتصال لنز به آن وجود دارد.
۱۳۹۴/۱۲/۴

دیدن لوازم جانبی یک گوشی هوشمند، آن هم با فاصله چند روز پس از معرفی گوشی، اتفاق جدیدی نیست، اما این‌بار موضوع فرق می‌کند. سامسونگ رسما از یک قاب رسمی برای گلکسی S7 پرده برداشته که امکان اتصال لنز جداگانه به دوربین این گوشی را فراهم می‌کند.

احتمالا شما هم در بازار لنزهای جانبی بسیاری دیده‌اید که به دوربین گوشی هوشمند متصل می‌شوند و امکان تصویربرداری Wide یا Fish-Eye را فراهم می‌کنند. داستان در مورد Galaxy S7 نیز به‌ همین شکل است. ولی نکته جالب اینجاست که سامسونگ خود رسما این قاب را تولید کرده و به‌فروش می‌رساند. 

به کمک این قاب، علاوه بر محافظت بیشتر گوشی در برابر ضربه، این امکان فراهم می‌شود که لنزهای مختلفی جلو لنز اصلی گوشی نصب شوند. در تصاویری که از این قاب در حاشیه نمایشگاه MWC 2016 تهیه شده مشخص است که ظاهرا لنزها جلو فلش دوربین را می‌گیرند. شاید این نکته را بتوان نقص این لنزها به شمار آورد که سامسونگ نیز فکری به حال آن نکرده است.

در مورد قیمت این قاب و لنزهای مختلف آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود این قاب همزمان با ورود گوشی به بازار در دسترس خریداران قرار بگیرد.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

saeid

۱۳۹۴/۱۲/۵
تقریبا شبیه مدل های زوم سامسونگ میشه گوشی وقتی این قاب بهش وصل میشه

محمد امين سادات

۱۳۹۴/۱۲/۴
به خدا قسم من اين رو برا ايفون ٦ ام يك ماه پيش درست كرده بودم فرستادم خوارزمي ولي فك نمي كردم طرحم رو بدزدن نامرداي دزد!!!!